معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان :

هدف از ساماندهی نیروی انسانی، افزایش بهره وری است

ارومیه (پانا) - معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان گفت: هدف از ساماندهی نیروی انسانی، افزایش بهره وری منابع انسانی، صرفه جویی در هزینه ها و استفاده مناسب از نیروهای موجود می باشد.

کد مطلب: ۹۲۱۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف از ساماندهی نیروی انسانی، افزایش بهره وری است

جلسات تبیین، توجیه و هماهنگی ساماندهی نیروی انسانی استان به منظور تبادل نظر و رفع پاره ای از ابهامات و ارائه راهکارهای مناسب با حضور معاون پژوهش و برنامه ریزی استان، همکاران گروه طرح و برنامه و نماینده ای از معاونت پرورشی و با شرکت روسا و معاونت های مناطق و نواحی استان به صورت قطبی در شمال، مرکز و جنوب استان برگزار شد.

بهزاد باقرزاده، معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان در این جلسات با اشاره به برنامه توسعه سنواتی امسال که بر اساس راهکارهای سند تحول بنیادین و خط مشی های جدید وزارت هدف گذاری شده اظهار داشت: مبنا و ملاک ساماندهی نیروها در سطح استان بر اساس دو شاخص نسبت دانش آموز به گروه معلم و نسبت دانش آموز مشمول به کارکنان تخصصی می باشد.

وی افزود: با عنایت به اینکه تفاهم نامه منعقده با وزارت دقیق، شفاف و لازم الاجرا می باشد، ضروریست روسای مناطق نسبت به اجرای دقیق این تفاهم نامه اهتمام ویژه ای داشته باشند و با توجه به اینکه ساعات مورد نیاز در سامانه صدور ابلاغ اختصاص یافته است کلیه امور مربوط به ساماندهی ،سازماندهی و صدور ابلاغ همکاران حداکثر تا پایان مرداد ماه 98 به پایان برسد تا مشکلی در خصوص شروع سال تحصیلی جدید در سطح استان نداشته باشیم.

وی بیان کرد: هدف اصلی ساماندهی سال تحصیلی آتی تامین صد در صدی نیازهای مدرسه و کلاس، افزایش بهره وری منابع انسانی، صرفه جویی در هزینه ها و استفاده مناسب از نیروهای موجود می باشد که در این خصوص ابتدا می بایست نیاز کلاس و گروه معلم تامین گردد سپس به توزیع نیرو به سایر فعالیتها اقدام گردد؛ لذا در این خصوص تفاوتهای منطقه ای در عقد تفاهم نامه با مناطق لحاظ شده است.

این مقام مسئول ضمن ابراز خرسندی از وضعیت ساماندهی مناطق و شروع سازماندهی در موعد مقرر مطابق با زمانبندی ارسالی از سوی وزارت، خاطر نشان کرد: در این راستا همکاران گروه طرح و برنامه استان نیز آمادگی دارند تا نسبت به رفع ایرادات و راهنمایی های مورد نیاز مناطق اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار