نمایشگاه محصولات صنعتی و صادراتی ایران در اربیل عراق آغاز به کار کرد

تهران (پانا) - در این نمایشگاه اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران به عنوان تخصصی‌ترین تشکل حوزه ICT جمهوری اسلامی ایران حضور دارد و توانمندی‌های اعضای خود را به بازدیدگنندگان در این نمایشگاه ارایه می‌کند.

کد مطلب: ۹۲۱۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه محصولات صنعتی و صادراتی ایران در اربیل عراق آغاز به کار کرد

یکی از اهدف حضور اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در این نمایشگاه توسعه و افزایش سهم بازار جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در کشور‌های هدف است.

به گفته محمدباقر میرزایی‌منش، عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات که در نمایشگاه و در پاویون اتحادیه حضور دارد " بازار بکر کشور عراق بهترین بازار جهت توسعه صادرات محصولات تولیدی وخدمات واحد‌های صنعتی عضو اتحادیه است که باید از این فرصت در راستای رونق تولید، صادرات خدمات فنی و مهندسی به صورت بهینه استفاده کرد"

در این رویداد بزرگ اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران نشست‌های متعددی را برنامه‌ریزی کرده است. در روزهای نخست نمایشگاه، نشست‌های تخصصی متعددی با طرف‌های تجاری اربیل عراق برگزار می‌شود و ضمن ملاقات سر کنسول ایران در اربیل و همچنین رایزن اقتصادی ایران در اربیل در روزهای باقیمانده نمایشگاه نشست‌هایی با مدیران وزارت ارتباطات عراق و مسولان مخابرات حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه توضیح‌های کاملی از 46 قلم از کالاهای صادراتی اعضا اتحادیه به بازدیدکنندگان مرتبط ارایه شد و این امیدواری وجود دارد که این فعالیت‌ها ،توسعه صادرات محصولات و خدمات حوزه فن‌آوری و اطلاعات کشور را فراهم سازد.

یکی از نکات قابل توجه در این نمایشگاه بازدید تعداد قابل توجهی از فعالان اقتصادی و مسولان مخابراتی و حوزه فن‌آوری اطلاعات عراق از غرفه‌های کارخانجات مخابراتی ایران (ITMC) و صنایع ارتباطی آوا است که پیش‌بینی می‌شود که این بازدیدها و نشست‌های انجام‌شده نیز به توافق‌ها و تفاهم‌نامه‌هایی در راستای همکاری‌های مشترک منجر شود.

این نمایشگاه با حضور 221 واحد تولیدی در مساحت هشت هزار و پانصد متر از 21 تا 25 خرداد در شهر اربیل عراق پذیرای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی شمال عراق خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار