رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: کلانتری به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

یاسوج (پانا) - رئیس جمهور روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت از انتخاب کلانتری به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۱۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: کلانتری به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

حسن روحانی گفت: کلانتری به عنوان نیروی خستگی‌ناپذیر شهرت دارد و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز نیازمند عنصر فعال اجرایی است تا استعدادها و ظرفیت‌های استان را برای استان و کشور فعال سازد. این استان دارای مردمانی وفادار و انقلابی است و در دفاع مقدس حضور فعالی داشتند و امروز برای آبادانی کشور در صحنه هستند.
رئیس‌جمهور اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ گردشگری، دامداری، باغداری و میوه از مراکز مهم کشور است و می‌تواند نقش خوبی برای تأمین نیازمندی‌های کشور داشته باشد.
روحانی خاطر نشان کرد: مردم استان برای تکمیل فرودگاه، مسایل جاده‌ای و نیازمندی‌های عمومی‌شان مطالباتی دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد و آقای کلانتری نیروی فعال و آشنا به استان است و با روحیه بسیار بالا قطعاً می‌تواند در استان کهگیلویه و بویراحمد تحول ایجاد کند.
رئیس‌جمهور گفت: از همه علما و ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهم که با استانداران جدید همکاری بیشتری داشته باشند تا شاهد شرایط بسیار بهتری در زندگی مردم این استان‌ باشیم.
روحانی خاطر نشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین دومین استان نفت‌خیز کشور است که از این ظرفیت هم بایستی به مردم استان کمک شود و مردم استان از منافع این نعمت بهره‌مند شوند و وزارت نفت بایستی در این زمینه فعالیت کند.

سوابق استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایسنا، «حسین کلانتری» متولد سال 42 در شهرستان «دره‌شهر» و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران است که قریب به بیست سال در کسوت فرماندار شهرستان‌های مهران، شیروان چرداول و دهلران، معاونت فرمانداری مهران و ریاست نهضت سوادآموزی شهرستان دره شهر مدیریت کرده و از نیروهایی است که از 22 سالگی دارای مسئولیت سیاسی بوده است .

وی عضو انجمن روانشناسی ایران و نماینده کارگروه پژوهش فناوری و تحول اداری استان در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور و کارشناس اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی در استان ایلام می‌باشد .

مسئولیت انجمن اسلامی دانشجویان از جمله فعالیت‌های سیاسی معاون جدید امنیتی سیاسی در دوران تحصیل در دانشگاه بوده و از نیروهای بسیجی و رزمندگان دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود .

بر اساس این گزارش کلانتری در دوران تصدی فرمانداری بارها به عنوان فرماندار نمونه استان و کشور انتخاب شده است . او اکنون مدیرکل امنیتی وزارت کشور است.

کلانتری جانشین دکتر علی محمد احمدی می‌شود که پیش از این به دلیل حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این سمت استعفا داده بود.

حسین کلانتری - استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار