"منشور گفت و گوی سیاسی" از برنامه های حوزه سیاسی در انتخابات است

یزد (پانا) - احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بیان داشت: سیاست ما بطور کلان ایجاد روحیه امید و آرامش در جامعه، پرهیز از حاشیه سازی، کار و تلاش و خدمت به مردم و توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته شده است.

کد مطلب: ۹۲۰۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
"منشور گفت و گوی سیاسی" از برنامه های حوزه سیاسی در انتخابات است

نشست خبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری پیش از ظهر امروز با اصحاب رسانه در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.

در این نشست احمد ترحمی رسانه ها را چشمان بیدار جامعه خطاب نمود و بیان داشت: ارتباط مسئولین با رسانه ها یکی از ملاک های ارزیابی آنها محسوب می شود و عدم ارتباط مسئولین با رسانه ها نشانه ضعف و سستی آنهاست.

ترحمی با بیان اینکه شعار ما در حوزه معاونت سیاسی "کارآمدی، شفافیت و پاسخگویی" است بیان داشت: سیاست ما بطور کلان ایجاد روحیه امید و آرامش در جامعه، پرهیز از حاشیه سازی، کار و تلاش و خدمت به مردم و توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته شده است.

وی در ادامه تاکید نمود: رکن تمامی برنامه ها رسانه ها هستند تا با درخواست سوال و حساس کردن افکار عمومی و پارامترهای کارآمدی باعث انسجام ملی در سطح جامعه شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری انتخابات را وظیفه اصلی و مهم دانست و گفت: سلامت، قانونمندی و رعایت قانون، امنیت و مشارکت حداکثری چهار اصل مهم و ملاک ما در انتخابات است.

وی اجرای منشور گفت و گوی سیاسی را از دیگر برنامه ها در حوزه سیاسی دانست و عنوان کرد: تقویت خانه اذهاب و خانه سازمان های مردم نهاد،رفع موانع اذهاب و تشکل های سیاسی صنفی، تعامل پایدار و موثر مدیران استان با اصحاب رسانه، نهادینه سازی فرهنگ انتقاد موثر، تسهیل برگزاری تجمعات سیاسی و صنفی و استفاده از ظرفیت رسانه ها، تشکل ها در راستای امید آفرینی و انسجام ملی از مولفه های منشور سیاسی محسوب می شود.

ترحمی مبارزه با فساد و راند خواری را از دیگر فعالیت های مذکور در این زمینه خواند که با حداکثر توان باید به مقابله با آنها پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار