پایان اجرایی شدن ٣ طرح ملی در استان اصفهان

اصفهان (پانا) - مشاور بانوان مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان از اجرایی شدن طرح آموزش حقوق شهروندی در استان برای ٥٠٠٠ دانش آموز دختر متوسطه دوم ، اولیا ایشان و مربیان خبرداد.

کد مطلب: ۹۱۹۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پایان اجرایی شدن ٣ طرح ملی در استان اصفهان

هاشمی اعلام کرد: مهمترین هدف این آموزش تربیت شهروندانی مسئولیت پذیر است که برای زندگی توام با وظیفه شناسی نسبت به حقوق خود بینش وشناخت داشته باشند. این آموزش ها در قالب ١٢٥کارگاه آموزشی در سطح استان در سال تحصیلی ٩٨-٩٧ برگزار گردیده است .
هاشمی در ادامه افزود : طرح ارتقاءآگاهی دانش آموزان دختر در مشارکت اجتماعی نیز با هدف پویایی ونشاط جامعه در نسل جوان وکسب شایستگی ها و مهارتهای زندگی شهروندی و آمادگی ورود به زندگی مستقل روان سازی شد. مخاطبین تحت پوشش این طرح ٧٥٠ نفر به صورت پایلوت در ٦ ناحیه و منطقه استان با سه گروه هدف دانش آموزان دختر متوسطه دوم ، اولیا ایشان و همکاران در قالب کارگاههای آموزشی برگزار گردیده است .
وی در خصوص طرح ارتقای مهارتهای پرورشی مربیان مدارس دخترانه با پوشش ٨٠ نفر از معلمان به صورت پایلوت از نواحی ١ - ٤ - ٦در قالب ٢٤ ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در اردیبهشت ماه سال جاری سخن گفت .
او در پایان در خصوص طرح حامی نیز که برای دو منطقه آران و بیدگل و فریدن در حال اجراست گفت:هدف از این طرح افزایش بهره وری ، بسط عدالت آموزشی و تربیتی ، حفظ آداب و رسوم و ارزشهای بومی ومحلی است.این طرح در راستای اجرای سیاست های مقام معظم رهبری، برنامه های دولت تدبیر و امید و تاکید وزیر آموزش وپرورش با محوریت کاهش محرومیت و افزایش مشارکتهای مردمی در حال اجراست که انشاءلله شاهد گسترش ارتقاء سطح مشارکتهای مردمی در زمینه های مختلف در استان اصفهان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار