با حضور جمعی از فعالان رسانه‌ای کشور

پویش عروسی خوبان ویژه زوج های مناطق سیل‌زده رونمایی شد

تهران (پانا) - پویش عروسی خوبان با هدف تامین جهیزیه برای 888 زوج در مناطق سیل زده با حضور مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) و جمعی از فعالان حوزه رسانه رونمایی شد.

کد مطلب: ۹۱۹۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پویش عروسی خوبان ویژه زوج های مناطق سیل‌زده رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد کرامت، محسن منصوری مدیرعامل بنیاد برکت در آیین رونمایی از این پویش گفت: بنیاد کرامت چند ماموریت اصلی و تعریف شده دارد؛ در حوزه های کارآفرینی، سلامت، خانواده، آموزش و تربیت و.... این موارد، موضوعات مرتبط با خدمات اجتماعی است که بنیاد در آن‌ها فعال است.

منصوری ادامه داد: یکی از کارکردهای اصلی بنیاد کرامت، کمک به زوج های جوان محروم، جهت تسهیل شرایط ازدواج، تشکیل خانواده، تامین مسکن و... است. امروز هم به برکت امام هشتم، کمپین عروسی خوبان رونمایی شد و این نشست با اهالی رسانه و فرهنگ، به منظور هماهنگ کردن و استفاده از ظرفیت رسانه های مختلف برای ایجاد فضای گفتمانی و به کار گیری مشارکت عمومی مردم است و مخاطب اصلی ما را 888 زوج جوان محروم در مناطق سیل زده تشکیل می دهند که قرار است به آن ها در زمینه تهیه جهیزیه کمک مالی شود.

منصوری افزود: در واقع امسال تصمیم گرفتیم با مدد از حضرت امام رضا(ع) و با کمک مردم به 888 زوج که در آستانه ازدواج در مناطق سیل زده هستند و مشکل جهیزیه دارند، کمک مالی کنیم.

وی با اشاره به نقش مردم در این پویش ادامه داد: حضور در این پویش واقعا چیزی کم از خادم معنوی شدن برای آستان قدس ندارد، صفر تا صد فرآیند کمک رسانی در این پویش هم به صورت مردمی اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار