ورود ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی به چرخه تعلیم و تربیت

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: امسال ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی با قرارگیری در طرح سنجش سلامت وارد چرخه تعلیم و تربیت می‌شوند.

کد مطلب: ۹۱۸۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ورود ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی به چرخه تعلیم و تربیت

احمد ناصری در جلسه ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طبق آمار به دست آمده همانند سال گذشته، امسال نیز ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی با قرارگیری در طرح سنجش سلامت وارد چرخه تعلیم و تربیت می‌شوند.

او با اشاره به این که در آینده‌ای نزدیک دستورالعمل ثبت نام به مدارس ابلاغ می‌شود بیان کرد: مسئولان آموزشی در هنگام ثبت نام به غیر از دریافت وجه در قالب هزینه‌های بیمه و کتاب نمی‌توانند ریالی را در قالب کمک به مدرسه از دانش‌آموزان دریافت کنند، ولی اگر اولیای دانش‌آموزان خود مبلغی را اهدا کنند منعی ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: انتظار ما از مدیران مدارس این است که با هدف ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی برنامه‌های مناسبی را به خانواد‌ها ارائه دهند و ضرورت‌ها و نیاز‌ها را نیز تبیین کنند و مسئولان باید در راستای جلب اعتماد اولیای دانش‌آموزان بکوشند چرا که اولیا در حقیقت سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش هستند و تکریم اولیا به خصوص در زمان ثبت نام بسیار حائز اهمیت است.

ناصری تصریح کرد: لباس فرم دانش‌آموزان اجباری نیست و در این زمینه نقش نظارت و هماهنگی صرفا بر عهده ادارات آموزش و پرورش است و بحث هدایت تحصیلی نیز در سال‌های گذشته به شکل قابل قبولی عمل شده و در راستای تحقق اهداف توسعه متوازن رشته‌ها برنامه‌های خوبی انجام یافته است.

اوبیان کرد: به‌کارگیری دبیران مرد در مدارس دخترانه ممنوع شده و فقط در شرایط خاص از دبیران مرد استفاده می‌شود که در این زمینه نیز اقدامات و ابلاغیه‌های لازم به مدارس ارائه می‌شود تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار