پیام خانواده شهدای ارجمندی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس

تزلزل پایه های سست حکومت غاصب اسرائیل/ همگامی با ولایت تا ریشه کنی غده ی سرطانی جهان

زاهدان (پانا) _ خانواده ی شهدای ارجمندی با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم شریف استان در راهپیمایی روز یزرگ قدس بر تخلف ناپذیری وعده های الهی در پایدار نبودن ظلم تاکید کردند.

کد مطلب: ۹۱۸۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تزلزل پایه های سست حکومت غاصب اسرائیل/ همگامی با ولایت تا ریشه کنی غده ی سرطانی جهان

متن پیام خانواده شهدای ارجمندی به مناسبت روز جهانی قدس به شرح زیر است .

بسم الله الرحمن الرحیم


بیش از چهل سال است که اقدام هوشمندانه ی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تمامی آزادی خواهان دنیا را در همراهی با ملت مظلوم و مسلمان فلسطین منسجم نموده و همه ساله با مشت های گره کرده قدرت حقیقی جبهه مقاومت در برابر ظلم و استکبار را نمایان ساخته است .
رهبر معظم انقلاب نیز با تاکید بر پایدار نبودن موجودیت رژیم اشغال گر صهیونیسم، به ثمر رسیدن فریاد های مسلمانان و آزادگان جهان در آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان که به روز قدس مرسوم است را نویده داده اند و به فضل الهی شاهد تزلزل پایه های سست حکومت غاصب اسرائیل و نابودی آن خواهیم بود .
یکی از موهبت های الهی گفتمان انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان و مستضعفان است که عینیت حقیقی خود را در همان روز های نخست انقلاب در حمایت از مردم مسلمان فلسطین به اثبات رسانده و با گذشت بیش از چهار دهه، چهره ی پلید جنایت های اشغالگران وحامیان غربی و عربی آنان علیه فلسطین مظلوم و قدس شریف را به همگان شناسانده است .
به یمن همین همراهی ها مردم فلسطین و محور مقاومت با ایمان به وعده های الهی دیگر در برابر دسیسه ها و جنایات اسرائیل دست بسته نیستند و کاهش تاب آوری تلاویو در برابر مقاومت رزمندگان سقوط و نابودی ظلم و جنایت را فریاد می زند و دیگر نه دیوار حائل و نه گنبد های آهنین نمی تواند حقیقت فلسطین را به انحراف و انزوا بکشد .
طرح مسائل مختلف استعماری به بهانه ی صلح از سوی رژیم اشغالگر قدس با همراهی آمریکا و در سایه ی سکوت دولت های غرب زده و خود فروخته عربی همچون طرح ننگین (معامله قرن ) نیز با هوشیاری مردم مسلمان و آزادی خواه جهان نقش بر آب خواهد شد.
یکی از مهم ترین رموز موفقیت و سربلندی ملت ایران پشتیبانی و همراهی با ولایت فقیه در برهه های مختلف بوده است و خیل عظیم شهدا در به ثمر رسیدن اهداف بلند انقلاب نیز برگ زرین این همراهی است و به همین سبب هوشیاری عالمانه آحاد ملت در شرایط فعلی که دسیسه های استکبار جهانی و در راس آن رژیم اشغالگر و آمریکای جنایت کار بر علیه ملت و نظام اسلامی بر همه آشکار است بیش از پیش احساس می شود .
از همین روی ضمن حمایت از استقامت مردم مظلوم فلسطین از مردم شریف استان دعوت می کنیم تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ،انسجام و شکوه امت اسلام در همگامی و همراهی با مظلومین را بار دیگر به نمایش بگذارند .

خانواده شهیدان علیرضا،محمد علی وحسینعلی ارجمندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار