پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی از برنامه زمان بندی جلوتر است

اصفهان (پانا) - شهردار اصفهان گفت: پویایی و تحرکی که در پروژه سالن اجلاس مشاهده می‌شود حکایت از تکاپوی عمرانی و فضای عملیاتی در این منطقه دارد.

کد مطلب: ۹۱۸۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی از برنامه زمان بندی جلوتر است

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در حاشیه برگزاری جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شاخص اصفهان که در محل پروژه سالن اجلاس برگزار شد با ابراز خرسندی از روند پیشرفت پروژه اجلاس سران، اظهار کرد: پویایی و تحرکی که در این پروژه مشاهده می‌شود حکایت از فضای عملیاتی در این منطقه دارد، امروز از بخش‌های مختلف پروژه بازدید شد که سرعت فعالیت‌ها رضایت‌بخش بود.
وی گفت: امیدوارم این پروژه با همین سرعت پیش رود تا امسال شاهد تحول بسیار خوبی در پروژه اجلاس باشیم.
نوروزی با اشاره به روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی و با بیان اینکه خوشبختانه این پروژه از جدول زمانی تعیین شده دو و نیم درصد جلوتر است، اظهارکرد: با این وجود در خصوص طرح معماری آن کمیته‌ ای متشکل از معاون عمران شهری شهرداری، معاون شهرسازی و معماری شهرداری، رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر و مدیرطرح و برنامه شکل گرفت و قرار شد کارشناسان دیگر نیز در صورت نیاز به میدان بیایند. در جلسه امروز مقرر شد مشکلات مربوط به آزادسازی‌ها در پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی در اولین فرصت رفع شود.
پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان از برنامه زمانبندی جلوتر است
وی در خصوص پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان، گفت: این پروژه نیز از برنامه زمان‌بندی جلوتر است و خوشبختانه مشکل خاصی در اجرای این پروژه وجود ندارد.
شهردار اصفهان ادامه داد: در ارتباط با مباحث آزادسازی حدفاصل پل نصف جهان تا تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی نیز مقرر شد راهکارهای مختلف پیش‌بینی و خریدهای لازم انجام شود، همچنین برای اتخاذ برخی از تصمیمات در کمیته‌های مربوطه تبادل نظر و بحث و بررسی انجام شود.
وی با اشاره به آزادسازی پروژه میدان پینارت، اظهارکرد: مباحث مربوط به این موضوع در جلسه امروز مطرح و قرار شد در اولین فرصت از ظرفیت های قانونی برای حل مسئله آزادسازی میدان پینارت استفاده شود.
ترافیک شمال شهر اصفهان حذف می شود
معاون عمران شهری شهردار اصفهان نیز در حاشیه برگزاری جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شاخص اصفهان که در محل پروژه سالن اجلاس برگزار شد، با بیان اینکه پروژه‌های در مسیر حلقه حفاظتی شهر از جمله تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی و پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع نصف‌جهان طبق برنامه زمانبندی فشرده در حال انجام و در سازه های پل هر دو پروژه، از برنامه زمانبندی جلوتر هستیم، اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی 28.5 درصد پیشرفت داشته است. عملیات بتن‌ریزی بخشی از پل تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی نیز تا 10 روز آینده انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: شهرداری اصفهان با احداث تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی و تکمیل ادامه بلوار فرزانگان تا نیمه دوم سال ۹۸ ، درصدد است ترافیک شمال شهر اصفهان را از خیابان بعثت، چهارراه عاشق اصفهانی و میدان جوان حذف کرده و تردد خودروهای سنگین را از مسیر ادامه بلوار فرزانگان به حلقه حفاظتی شهر وصل کند تا خودروها از طریق تقاطع غیرهمسطح اردستانی به استان‌های شرقی و جنوبی حرکت کنند.
معاون عمران شهری شهردار اصفهان روند پیشرفت پروژه سالن اجلاس را رضایتبخش دانست و تصریح کرد: متاسفانه شرایط آشفته بازار و بی‌ثباتی‌ها شهرداری را در برنامه‌ریزی‌ها با مشکل مواجه کرده است.
وی با بیان اینکه با انتخاب پیمانکاران جدید که با قراردادهای جدید فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، پروژه اجلاس پیشرفت خوبی داشته، افزود: با این وجود انتظار داریم با تثبیت شرایط اقتصادی بازار و تعیین تکلیف قرارداد قبلی سرعت فعالیت‌ها افزایش یافته و بتوانیم به قولی که به شهروندان دادیم عمل کرده و تا پایال سال 99 پروژه سالن اجلاس را به نقطه مطلوب برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار