مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید یاغچیان تبریز از آغاز ثبت نام دانش آموزان برای کلاس های تابستانی خبر داد

تبریز ( پانا ) - کانون فرهنگی تربیتی شهید یاغچیان برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان تمام پایه ها ی تحصیلی در رشته های مختلف آموزشی، فرهنگی و ورزشی با بهره گیری از اساتید مجرب برای ترم تابستان ۹۸ ثبت نام بعمل می آورد.

کد مطلب: ۹۱۸۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید یاغچیان تبریز از آغاز ثبت نام دانش آموزان برای کلاس های تابستانی خبر داد

مدیر کانون شهید یاغچیان با بیان اینکه کانون محلی برای پرورش یک شهروند با قابلیت ها و مهارت های فنی و اجتماعی مطلوب است گفت: «کانون های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش محیطی امن برای مهارت آموزی دانش آموزان می باشد».

نعمتی افزود: « کانون فرهنگی تربیتی شهید یاغچیان از دانش آموزان علاقمند در رشته های آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی برای پربار نمودن اوقات فراغت هنرجویان ثبت نام بعمل می آورد».

وی با بیان اینکه کانون شهید یاغچیان ناحیه ۴ با داشتن امکانات مناسب جهت پربارنمودن اوقات فراغت دانش آموزان نقش بسزایی را ایفا می کند اظهارداشت: « در این کانون علاوه بر ترم تابستان دانش آموزان و اولیای آنان می توانند در طول سال و به صورت مستمر از کلاس های متنوع این مرکز استفاده نمایند».

وی گفت: « هنرجویان می توانند جهت اطلاع از نحوه ثبت نام در رشته های مورد علاقه خود، به آدرس شهرک شهید یاغچیان _ خیابان نور _ پشت مسجد قدس _ ۱۸ متری عماد _ جنب دبیرستان دکتر موحد مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۳۳۸۹۷۴۲۳_۰۴۱ تماس بگیرند».

مدیر کانون شهید یاغچیان بیان داشت: « رشته های مختلف آموزشی، فرهنگی و ورزشی موجود در کانون شهید یاغچیان در بروشورهای زیر بصورت کامل درج شده است».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار