نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی: مدیران دستگاه های دولتی برای شنیدن حرف های مردم وقت بگذارند

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ضمن توصیه به مدیران استان در خصوص توجه به محرومین افزود: در ادارات برای شنیدن حرف های مردم وقت بگذارید و اگر هم درخواست های آنها قانونی نباشد، با زبان نرم راهنمایی کنید.

کد مطلب: ۹۱۶۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی: مدیران دستگاه های دولتی برای شنیدن حرف های مردم وقت بگذارند

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در جمع مسئولین شرکت کننده در طرح مفتاح الجنه گفت: یکی از امتیازات ویژه کمیته امداد استان و مدیریت آن، گزارش فعالیت ها و خدمات خود به مسئولین دیگر و آحاد جامعه است.

وی افزود: انعکاس فعالیت ها باعث می شود که مردم در جریان خدمات قرار گیرند و از این جهت از کمیته امداد استان تشکر می کنم.

امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: در راس کمیته امداد کشور آقای فتاح حضور دارند که مدیری پرتلاش بوده که هدف ایشان خدمت به محرومین است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ضمن توصیه به مدیران استان در خصوص توجه به محرومین افزود: در ادارات برای شنیدن حرف های مردم وقت بگذارید و اگر هم درخواست های آنها قانونی نباشد، با زبان نرم راهنمایی کنید.

وی تاکید کرد: طرح مفتاح الجنه و بازدید مسئولین از منازل مددجویان، کار پسندیده و ارزشمندی است و از همگی بخاطر شرکت در این طرح تشکر و قدردانی می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: هر چه به محرومین خدمت شود، باز هم کم است لذا مسئولین باید بیشتر تلاش کنند.

شایان ذکر است در طرح مفتاح الجنه مسئولین دستگاه های مختلف استان بطور جداگانه با حضور در منازل مددجویان، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار