مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

بسیج دانش آموزی نقش موثری در تربیت دینی دانش آموزان ایفا می کند

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در راستای دست یابی به آرمانهای والای تربیتی بسیج دانش آموزی می تواند با اجرای طرح های متعالی فرهنگی، هنری و دینی نسبت به تحکیم و تثبیت مبانی ارزشی و اخلاقی گام های موثر و ماندگاری را در حوزه تربیت دینی دانش آموزان مومن و معتقد بردارد.

کد مطلب: ۹۱۶۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بسیج دانش آموزی نقش موثری در تربیت دینی دانش آموزان ایفا می کند

ابراهیم محمدی در نشست پشتیبانی و هماهنگی بسیج دانش آموزی اذربایجان غربی افزود: امروز امر تربیت با رقیب بسیار جدی و قدرتمندی به نام رسانه مواجه است.

وی بیان کرد: امپراطوری رسانه ای به خاطر داشتن جذابیت و بصری و هنری از مطلوبیت ویژه ای در نزد نوجوانان و جوانان برخوردار است..

وی اظهار داشت: نیاز است تا در راستای دستیابی به آرمان های بلند تربیت دینی و پاسداری از هویت ملی و فرهنگی امانت های خویش از هیج کوشش و تلاشی دریغ نشود

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی هم در نشست پشتیبانی و هماهنگی بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: همدلی و هم افزایی موجود بین دستگاه های دولتی در کشور به ویژه دو نهاد آموزش و پرورش و سپاه می تواند راه را بر غرض ورزی های دشمنان مسدود کند.

سردار سرتیب دوم حبیب شهسواری افزود: امروز همه مسئولان وظیفه دارند تا مسیر رشد و بالندگی نسل نوجوان و سازنده فردا را هموار کنند.

وی ادامه داد: در این دوره مهم و موقعیت خاص کشور که دشمنان با تمام توان به میدان آمده اند تا با توسل به روش های نرم افزاری نسل چهارم انقلاب را از آرمانها و ارزش های دینی دور سازند و اسباب دل مشغولی های کاذب و باطل را برای سرمایه های آینده میهن اسلامی فراهم سازند ؛ توجه به تربیت دینی جایگاه خاصی دارد.

در ادامه این نشست مولانزاده مسئول بسیج دانش آموزی استان به ارائه گزارش درباره عملکرد این بخش در زمینه اردوهای راهیان نور و اردوهای طرح هجرت ، اجرای موفق طرح شهید بهنام محمدی، برگزاری دوره های آموزشی برای همکاران مدرس واحد درسی آمادگی دفاعی، تجلیل از تلاشگران و همکاران فعال در امر راهیان نور، برگزاری اردوهای آموزشی و فرهنگی برای مسئولین پایگاههای دانش اموزی تحت عنوان یاوران ولایت، ساماندهی و نظارت بیشتر بر تدریس درس امادگی دفاعی و برگزاری دوره های ویژه آموزشی و فرهنگی برای همکاران بسیجی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار