برادرکشی در خیابان دانشگاه زاهدان

زاهدان (پانا) - درگیری لفظی و مشاجره 2 برادر در خیابان دانشگاه شهر زاهدان به درگیری فیزیکی و در نهایت قتل برادر بزرگتر منجر شد.

کد مطلب: ۹۱۶۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برادرکشی در خیابان دانشگاه زاهدان

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت سه بامداد بیست و نهم اردیبشهت ماه (دو شب قبل) مسئولان بیمارستان خاتم انبیا(ع) شهر زاهدان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از انتقال جسد خونین مردی جوانی از سوی خانواده اش به بخش اورژانس خبر دادند.

او افزود: با دریافت خبر بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 11 به همراه تیمی از اداره مبارزه با جرائم جنایی برای تحقیقات به محل اعزام و در همان مراحل ابتدایی مشخص شد که جوانی 37 ساله از ناحیه قلب هدف ضربه مهلک چاقو قرار گرفته است.

سردار طاهری تصریح کرد: متهم که برادر کوچکتر مقتول است نیز لحظاتی بعد خود را به ماموران پلیس معرفی و در بازجوئی های به عمل آمده اعلام داشت شب قبل به همراه پدرش از گرگان به منزل برادر بزرگترم آمده بودیم و پس از مشاجره لفظی در پی اختلافات مالی با هم درگیر شده و ناخواسته یک ضربه چاقو به برادرش زده است.

متهم 32 ساله در ادامه گفت: ای کاش این ماجرا هرگز اتفاق نمی افتاد، باور کنید از مرگ برادرم شدیداً ناراحت و پشیمانم، اگر فقط کمی حوصله به خرج می دادم و بی سر و صدا از آنجا می رفتم الان برادرم زنده بود، اشتباه کردم که چاقو برداشتم و تا آخر عمر خودم را نمی بخشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار