باحضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران صورت گرفت؛

عقد تفاهم نامه ساخت دومین آموزشگاه خیر ساز مرحوم شریعت نیا در چهاردانگه

چهاردانگه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با حضور در منطقه چهاردانگه تفاهم نامه ساخت دومین آموزشگاه خیر ساز مرحوم شریعت نیا را امضاء و از این آموزشگاه هم بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
عقد تفاهم نامه ساخت دومین آموزشگاه خیر ساز مرحوم شریعت نیا در چهاردانگه

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های این خیرنیک اندیش گفت: بدون شک کار شما خیرین مدرسه ساز معامله با خداوند است و زبان بندگان خدا قادر به تقدیر وتوصیف پاداش این عمل خداپسندانه نمی باشد.

صیدلو با اشاره به تراکم بالای جمعیت دانش آموزی در این استان تاکید کرد: قطعا آموزش و پرورش به تنهایی قادر به تامین فضای آموزشی مورد نیاز خود نیست و حمایت همه جانبه شما خیرین نیک اندیش مدرسه ساز است که همچون پشتوانه محکمی ما را در جهت رسیدن به اهداف عالی تعلیم و تربیت رهنمون می کند .

در ادامه حمید رضا شریعتی نیا خیر مدرسه ساز افتخار خود را خدمت به دانش آموزان محروم روستای فیروزبهرام دانست و تاکید کرد: ساخت مدرسه در مناطق محروم و فراهم نمودن فضایی جهت رشد و شکوفایی دانش آموزان در این مناطق از زیبایی های بسیار بالایی برخوردار است که قابل بیان نیست .

گفتنی است ،این تفاهم نامه، دومین مدرسه خیرساز شریعتی نیا در شهر چهاردانگه می باشد و اولین مدرسه این خیرنیک اندیش در روستای فیروزبهرام در مهرماه سال جاری همزمان با آغاز سال تحصیلی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

/خبرنگار: بنفشه دمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار