با هدف بررسی اجرای الکترونیکی امتحانات نهایی خرداد ماه ۹۸ صورت پذیرفت؛

جلسه ویدیو کنفرانس مدیران و روسای شهرستان ها و مناطق سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: اجرای الکترونیکی آزمون ها یکی از راهکارهای مهم جلوگیری از سودجویی های افراد مغرض است.

کد مطلب: ۹۱۶۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ویدیو کنفرانس مدیران و روسای شهرستان ها و مناطق سیستان و بلوچستان

غلامرضا باقری با اشاره به سودجویی برخی فرصت طلبان از فضای احساسی مبنی بر فروش، جعل و لو رفتن سؤالات امتحانی، اجرای الکترونیکی آزمون ها را یکی از راهکارهای مهم جلوگیری از این سودجویی ها برشمرد.

غلامرضا باقری اظهار کرد: اجرای سامانه الکترونیکی امتحانات نهایی مستلزم زیرساختها و امکانات ویژه ای است که در برخی موارد از عهده آموزش و پرورش خارج است.

وی در این راستا از مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق خواست با هم اندیشی، موضوع در جلسات شورای آموزش و پرورش بررسی و از امکانات سایر ادارات بهره گیری شود .

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان همچنین بر فراهم شدن امکانات لازم در فضای مدارس شبانه روزی برای حضوردانش آموزانی که از مسیرهای دور به حوزه های برگزاری آزمون مراجعه می کنند تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این طرح سوالات از طریق سامانه ارسال و در حوزه اجرا، تکثیر می‌شود.

به گزارش پانا سیستان و بلوچستان: امتحانات نهایی خرداد 98 با شرکت 25 هزار دانش آموزاستان در 158 حوزه و رشته و دوره های تحصیلی متوسطه (نظری ،فنی وحرفه ای)،پیش دانشگاهی وپایه دوزادهم برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار