جلسه ساماندهی نیروی انسانی منطقه 11 با حضور رییس اداره کل آموزش و پرورش تهران برگزار شد

تهران (پانا) - جلسه ساماندهی نیروی انسانی منطقه 11 با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش وپرورش شهر تهران، ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهش؛ عدالت آذر، رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل، محمدحسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۶۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ساماندهی نیروی انسانی منطقه 11 با حضور رییس اداره کل آموزش و پرورش تهران برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران،در ابتدای جلسه ،لونی مدیرمنطقه 11 اظهارداشت: : وضعیت مدارس بطور جداگانه مورد بررسی قرار گرفته و در جلسات مختلف وضعیت ساماندهی نیروی انسانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.

در ادامه حدادی، معاون پژوهش اداره کل گفت: بهترین راهکار برای رفع مشکلات ساماندهی نیرو در منطقه 11 را انتخاب می کنیم و ساماندهی نیروها را رصد کرده و اولویت اول ساماندهی کلاس و مدرسه می باشد.

در ادامه جلسه فولادوند بیان کرد: مشکل ساماندهی را با همکاری هم بررسی و حل می کنیم. باید در این مسیر سعه صدر داشته باشیم و براساس موازین و قانون پیش برویم.مشکلات و آسیب های اجتماعی را مدیران مدارس باید جدی بگیرند و در این زمینه از اولیاء دانش آموزان استفاده معنوی داشته باشیم نه مادی.

فولادوند خطاب به مسئولین منطقه 11 بیان کرد :پروژه مهر 98 را از اولویت های کاری خود قرار دهند.در بحث انتصاب مدیران دقت کافی انجام شود و شایسته ها را براساس موازین قانون انتخاب کنیم.

در پایان با حضورکارشناسان اداره کل و شورای معاونین منطقه 11درباره ساماندهی نیروها بحث و تبادل نظرصورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار