بعد از ۶ اجرا در رویال هال؛

اجرای نمایش توقیف‌شده «عروس مردگان» بعد از اعمال اصلاحات ازسر گرفته می‌شود

تهران (پانا) - فروش بلیت نمایش «عروس مردگان» به کارگردانی امیدرضا سپهری که در سالن رویال هال به صحنه می‌رفت، متوقف شد. مدیرکل هنرهای نمایشی از شانس ادامه اجرای این نمایش بعد از اعمال اصلاحات خبرداد.

کد مطلب: ۹۱۵۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای نمایش توقیف‌شده «عروس مردگان» بعد از اعمال اصلاحات ازسر گرفته می‌شود

به گزارش مهر، نمایش «عروس مردگان» که اقتباسی از انیمیشنی به همین نام ساخته تیم برتون است اجرای عمومی خود را از ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس آغاز کرده است. این نمایش روز گذشته ۲۴ اردیبهشت ماه در حالی به صحنه رفت که سامانه فروش بلیت این نمایش برای روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه در سایت tik۸ بسته شده است و البته هنوز دلیل این اتفاق مشخص نیست و به این ترتیب ادامه اجرا در هاله‌ای از ابهام خواهد بود.

شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی در پی بسته شدن سایت فروش نمایش موزیکال «عروس مردگان» به کارگردانی امید رضا سپهری گفت: «در بازبینی‌های حین اجرای این نمایش تغییراتی در شکل و محتوای نمایش مشاهده شد که برخلاف بازبینی‌های اولیه بود. این مسئله را به کارگردان تذکر دادیم ولی توجهی به آنها نشد و به همین دلیل نمایش را متوقف کردیم.»

او در پاسخ به اینکه چرا اینقدر سختگیرانه با این نمایش برخورد شده است؟ گفت: «در صورت اصلاح موارد اشاره شده نمایش می‌تواند دوباره اجرا شود و ما حتی به احترام مخاطبانی که بلیت نمایش را خریداری کرده بودند اجازه اجرای آن را در روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت دادیم، چون بلیت زیادی فروخته شده بود اما بازبینی هم دوباره انجام خواهد شد.»

کرمی افزود: «رویه ما با همه گروه‌های نمایشی گفت‌وگو است و این نمایش هم به طور موقت توقیف شده و در صورت رعایت و توجه به موارد اصلاحی اجرا از سر گرفته خواهد شد.»

این نمایش با نقش‌آفرینی (به ترتیب الفبا) مهران احمدی، مهران امام‌بخش، نازنین بیاتی، سارا توکلی، فرناز توللی، امیر جعفری، شقایق دهقان، ناصر عاشوری، علی عامل هاشمی، نیکی کریمی، میلاد کی‌مرام و محمد لهراسبی از اواسط اردیبهشت روی صحنه رفته است.

نمایش «عروس مردگان» به کارگردانی امیدرضا سپهری و تهیه کنندگی مریم نراقی تا امروز ۶ اجرا در سالن رویال هال داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار