استقبال دانش آموزان کاشمر از جلسه قرآن باغمزار

کاشمر(پانا) - مسئول جلسه قرائت وترتیل خوانی قرآن امامزاده سیدحمزه (ع) ضمن تشکراز استقبال دانش آموزان از قرآن گفت: دانش اموزان فقط برای مقام آوردن در مسابقات تلاش نکنند بلکه هدف آنان قرائت قرآن باشد.

کد مطلب: ۹۱۵۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
استقبال دانش آموزان کاشمر از جلسه قرآن باغمزار

سید حسین سیدی مسئول جلسه قرآن باغمزار در گفتگوی صمیمی به خبرنگار پانا گفت: این جلسه قران را اداره اوقاف و آستانه سید حمزه (ع) با مشارکت قاریان قرآن برگزار می نمایند و حمایت شرکت کنندگان در جلسه که از 21 سال قدمت دارد نقش مهمی داشته است.
وی افزود: تعدادی از شرکت کنندگان در این جلسه مانند رمضانی و سبزه در مسابقات مقام کسب کرده اند.البته من به دوستداران قرآن توصیه می کنم که برای آوردن مقام تلاش نکنندبلکه هدف درک و فهم قرآن باشدکه متاسفانه به نظر می رسد آموزش و پرورش هدفش فقط کسب رتبه و یک نوجوان ممکن است در مسابقه ای از طرف اداره ای برگزار و در حتی در کشوری مقام بیاورد اما از سوی اداره ای دیگر حتی در شهرستان و استان به خاطر تفاوت داوری رتبه نداشته باشد این باعث می شود روحیه خود را از دست بدهد و خدای نکرده قرآن را کنار بگذارد.
سیدی از شهید ارشد زاده به عنوان اولین استاد خود نام برد و عباسی را دیگر استاد خود معرفی نموده به دانش آموزان علاقمند توصیه کرد در جلسات قرآنی فعال باشندتا تلاوت آنان بهتر شود.
این استاد قرآن تاکید کرد که در مدارس بیشتر به آموزش قرآن توجه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار