هم‌زمان با ماه مبارک رمضان انجام شد؛

پیک امید کتابخانه سیار کانون خوزستان در روستای سید شریف شهرستان باوی

اهواز(پانا) - مربیان کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در قالب طرح امداد فرهنگی «پیک امید» در روستای محروم سید شریف شهرستان باوی به اجرا برنامه‌های فرهنگی و هنری پرداختند.

کد مطلب: ۹۱۵۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پیک امید کتابخانه سیار کانون خوزستان در روستای سید شریف شهرستان باوی

کتابخانه سیار کانون با همکاری آموزش و پرورش، برای دانش آموزان دبستان شهید مصطفی خمینی روستای محروم سید شریف برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا کردند.

در این طرح مربیان کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری مدیر و معلمان این دبستان، با حضور دانش آموزان این مدرسه روستایی، ایستگاه‌های نمایش فیلم، قصه‌گویی، سرودخوانی، بازی و سرگرمی و نقاشی را برگزار کردند.

در بخش پایانی این طرح از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تمامی دانش آموزان کتاب هدیه داده شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در راستای توسعه عدالت اجتماعی از آبان ماه سال 1397 با همکاری آموزش و پرورش و دیگر سازمان‌های هم‌سو در قالب طرح امداد فرهنگی «پیک امید» اقدام به اعزام کتابخانه‌های سیار خود به روستاهای محروم و مناطق کم برخوردار کرده است.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان 6 کتابخانه سیار دارد که در مناطق روستایی و کم برخوردار شهری خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان را انجام می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار