فعالیت ١٠٤ آموزشگاه هنری در استان بوشهر

بوشهر(پانا)_معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ١٠٤ آموزشگاه هنری در استان بوشر در حوزه های هنرهای نمایشی، تجسمی و موسیقی فعالیت می کنند که از امروز کار ساماندهی آموزشگاه ها آغاز شد.

کد مطلب: ۹۱۴۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ١٠٤ آموزشگاه هنری در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، محمد حسین زندویان با اعلام این خبر افزود: از شماریکصد و چهار آموزشگاه، ٧٧ آموزشگاه در حوزه هنرهای تجسمی، ٩ آموزشگاه در حوزه هنرهای نمایشی و ١٨ آموزشگاه در زمینه موسیقی مجوز دارند .

وی بیان کرد: با اجرای طرح ساماندهی آموزشگاه های غیرفعال آسیب شناسی و نسبت به فعال سازی آنها اقدام می شود .

زندویان ادامه داد: در این طرح زمینه ارتقا سطح آموزشگاه های فعال نیز ازطریق ساز و کارهای مورد نیاز فراهم می شود .

وی افزود: صدور کارت صلاحیت آموزشگاه‌های آزاد هنری نیز با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده است .

زندویان اظهارداشت: همه متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس وتمدید کارت در رشته‌های موسیقی، تجسمی، نمایشی و مد و لباس می‌توانند برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی www.aes.farhang.gov.ir مراجعه کنند .

وی همچنین با اشاره به آغاز تدوین بانک اطلاعات هنرمندان استان بوشهر گفت: در این ارتباط فعالان حوزه های مختلف هنرمندان موسیقی می توانند با مراجعه سامانه بانک اطلاعاتی موسیقی کشور نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند .

زندویان افزود: سامانه مربوط به فعالان هنرهای نمایشی و تجسمی نیز بزودی فعال و برای هنرمندان اطلاع رسانی می شود .

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: در پنج سال گذشته استان بوشهر هیچگونه جشنواره ای در سطح ملی برای هنرهای تجسمی نداشته که در این زمینه سعی در برگزاری یک جشنواره مطلوب در سطح ملی داریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار