در گفت‌وگو با پانا

مجید جلالی: تفکرات ویلموتس می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند

فوتبال بلژیک ادامه سبک فوتبال پرتغالی است

تهران (پانا) – سرمربی نساجی قائمشهر حضور مارک ویلموتس را در تیم ملی فوتبال ایران با توجه به سبک فوتبال بلژیک به نفع فوتبال ایران می‌داند.

کد مطلب: ۹۱۴۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مجید جلالی: تفکرات ویلموتس می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند

مجید جلالی در گفت‌وگو با پانا درباره احتمال حضور مارک ویلتموس سرمربی سابق تیم ملی بلژیک در ایران و انتخاب این مربی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظرم گزینه خوبی انتخاب شده است، ویلتموس با توجه به تفکراتی که دارد می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند. در فوتبال بلژیک سرعت و قدرت حرف اول را می‌زنند و از این نظر سبک و سیاق بازی آنها به فوتبال ما شباهت دارد. همچنین در فوتبال کشوری که ویلموتس از آن می‌آید، تکنیک کمتر مورد توجه است بنابراین در این خصوص هم شباهت زیادی به فوتبال ما دارد.

وی ادامه داد: به نظرم فوتبال بلژیک می‌تواند ادامه سبک فوتبال پرتغالی در تیم ملی باشد. با این تفاوت که بلژیکی‌ها در پاس سرعت عمل بالاتری دارند و خیلی کم روی تکنیک کار می‌کنند. در هر حال امیدوارم هر مربی که در نهایت انتخاب شود به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند.

سرمربی تیم نساجی قائشمهر در ادامه درباره وضع تیمش در هفته پایانی لیگ برتر نیز اظهار کرد: وضع تیم در این هفته‌ها به گونه‌ای است که بیشتر تلاش می‌کنیم از تجربیاتمان بیشتر از قابلیت‌های فنی استفاده کنیم. تمام تلاشم این است که تیم را در آخرین هفته از لیگ برتر با انگیزه و شاداب نگه دارم.

وی افزود: در بازی مقابل سپیدرود تیم در فضای سنگینی به میدان رفت. سپیدرودی‌ها با تمام وجود تلاش کردند تا در این بازی به پیروزی برسند. اما بچه‌های ما با انگیزه و با اصالت بازی کردند و نشان دادند تیم خوبی هستیم.

جلالی درباره مشکلات مالی نساجی گفت : متأسفانه همچنان مشکلات پابرجاست و ادامه دارد. البته این موضوع تنها مشکل ما نیست و در واقع اکثر تیم‌ها با مشکلات مالی روبه‌رو هستند.

وی در مورد بازی مقابل پیکان در هفته آخر لیگ برتر هجدهم عنوان کرد: به نظرم بازی مهمی است و امتیازش برای ما خیلی با ارزش است. دیروز هم به بچه‌ها گفتم این بازی خیلی مهم است که 3 امتیاز بگیریم چون آخرین بازی‌مان در لیگ هجدهم است و اینکه با حضور هوادارانمان برگزار می‌شود. می‌خواهیم خاطره خوبی برای آنها از آخرین بازی این فصل بسازیم.

سرمربی نساجی در مورد پیش‌بینی‌اش از قهرمان این فصل لیگ برتر گفت: با توجه به اختلاف امتیاز زیادی که پرسپولیس با تیم‌های دیگر دارد و البته ثبات تیمی بیشتری که پیدا کرده است، به نظرم این تیم قهرمانی را به‌دست می‌آورد. اما باید توجه کنیم که سپاهان هم خیلی خوب جلو آمده و مدعی شده است. استقلال تهران بر خلاف پرسپولیس با اینکه پرمهره بود، ثبات لازم نداشت. البته استقلال در مقایسه با پرسپولیس و سپاهان حاشیه بیشتری هم در تیمش داشت.

وی ادامه داد: از طرفی تراکتورسازی هم امسال شانس خیلی خوبی برای قهرمانی داشت اما این تیم سال‌هاست که در دور برگشت خوب نتیجه نمی‌گیرد و امسال هم همین موضوع دامن‌گیر این تیم شد. این دوره تراکتورسازی بهترین وضع را برای قهرمانی داشت اما یک سری مشکلات مانع از آن شد. در مجموع به نظرم پرسپولیس می‌تواند باز هم قهرمان شود.

جلالی در پایان درباره ادامه قراردادش با تیم نساجی عنوان کرد: هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نشده است و باید ببینم در آینده چه اتفاقی رقم می‌‎خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار