برگزاری چهارمین نشست ستاد راهبری مدرسه محوری اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران از برگزاری چهارمین نشست ستاد راهبری مدرسه محوری این اداره کل خبر داد .

کد مطلب: ۹۱۴۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین نشست ستاد راهبری مدرسه محوری اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

حسین سنجری در این رابطه اظهار داشت: ستاد راهبری مدرسه محوری می کوشد تا اهمیت و حساسیت برنامه مدرسه محوری در سطح مناطق و اداره کل درک گردد و در سطح اداره کل، مناطق و مدارس فهم مشترکی از آن به وجود آید .

او با تشریح فعالیت‌های انجام شده، برگزاری جلسات قطبی و توجیهی را مهم ترین گام جهت تبیین برنامه محوری دانست و افزود: هماهنگی کامل تمام ادارات در جهت رسیدن به اهداف مدرسه محوری بسیار ضروری است .

سنجری با اشاره به اهداف مهم برنامه مدرسه محوری تاکید کرد: تشکیل جلسات منظم کارگروه‌ها، برنامه ریزی، استفاده از نظرات کارشناسی و دعوت از متخصصین حوزه تعلیم و تربیت در مدارس از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به پیشنهاد‌ها و مصوبات ستاد راهبری، در مورد پیگیری جهت رفع ابهامات، تصریح کرد: بخش‌های مختلف سازمان باید در اجرای برنامه و ارائه گزارش‌های لازم همکاری و هم افزایی بیشتری داشته باشند .

او خاطر نشان کرد: چهار کارگروه برای اجرای چهار برنامه مربوط به مدرسه محوری در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تشکیل شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار