آیین معارفه سرپرست مدیریت آموزش و پرورش منطقه18 برگزار گردید

تهران (پانا) - روز چهارشنبه 18 اردیبهشت97، طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، سرپرستی مدیریت آموزش و پرورش منطقه18 شهر تهران به عطاءالله فروتن سپرده شد.

کد مطلب: ۹۱۴۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین معارفه سرپرست مدیریت آموزش و پرورش منطقه18 برگزار گردید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، آیین تکریم رضا مرادی و معارفه عطاءالله فروتن به عنوان سرپرست آموزش وپرورش منطقه 18 ، با حضور محسن بهارلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی شهر تهران و اسدی، مدیر اداره حراست شهر تهران صورت پذیرفت.

بهارلو ضمن تقدیر از زحمات مرادی عنوان نمود: بزرگترین سرمایه ی نظام تعلیم و تربیت، سرمایه ی نیروی انسانی می باشد، توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت بوده و منجر به افزایش بهره وری وپیشرفت بیش از پیش آموزش و پرورش خواهد شد.

در ادامه رضا مرادی مدیرسابق آموزش و پرورش منطقه18، از زحمات همه همکاران اداری، مدیران و همکاران فرهنگی قدردانی کرد و برای فروتن در پست جدید آرزوی موفقیت نمود.

فروتن توجه به اسناد بالا دستی و سند تحول بنیادین برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش را الزامی دانست و حفظ و نگهداشت نیروی انسانی، تثبیت مدیریت مدارس، توجه به اهداف دوره های تحصیلی و تلاش برای بهبود وضعیت همکاران فرهنگی و مدارس را ، ازاولویت های برنامه ی خود بیان نمود.

در انتها اسدی مدیر اداره حراست شهر تهران و اعضای شورای معاونین از زحمات 16 ماهه مرادی در مدیریت آموزش و پرورش منطقه18 قدردانی نمودند.

شایان ذکر است، فروتن از نیروهای بومی این منطقه بوده و سابقه ی سال ها معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی، مسئولیت کارشناسی ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات همچنین مدیریت و معاونت واحدهای آموزشی را در کارنامه ی 27 ساله ی خود دارا می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار