بدمینتون بازان برتر جام مولای عرشیان معرفی شدند

اصفهان (پانا) - اختتامیه مسابقات بدمینتون پسران جام مولای عرشیان در دو رده سنی جوانان و نوجوانان با حضور 55 ورزشکار برگزار و به نفرات برتر مدال، حکم و جوایز اهدا شد.

کد مطلب: ۹۱۴۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بدمینتون بازان برتر جام مولای عرشیان معرفی شدند

این مسابقات در دو روز به صورت تک حذفی از سوی معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت بدمینتون استان اصفهان برگزار شد.
محمود شفیعیون مسئول برگزاری مسابقات بدمینتون پسران در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: مسابقات در دو روز برگزار شد که در رده سنی 79 تا 85 حدوداً 25 نفر و در رده سنی بعد از 85 حدوداً 30 نفر شرکت کردند.
وی ادامه داد: استعدادیابی یکی از اهداف ما در این مسابقات ورزشی بود که توانستیم نتایج خوبی از این امر بدست بیاوریم و در کل تعاملی که بین شهرداری اصفهان و هیأت های ورزشی اتفاق افتاده باعث شده به ورزش استان اصفهان کمک بسیار شایانی شود.
وی افزود: امیدوارم این مسابقات هرسال برگزار شود تا بتوانیم شاهد پیشرفت ورزشکاران باشیم و همچنین با امکاناتی که شهرداری در اختیار هیأت های ورزشی می گذارد، شاهد کیفیت بالای مسابقات باشیم.
محسن رویگری مدیر ورزش محلات معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز در خصوص برگزاری مسابقات بدمینتون توضیح داد: بدمینتون جزو رشته های ورزشی به شمار می رود که در بین جوانان و نوجوانان طرفداران بسیار زیادی دارد و به همین دلیل ما هرسال با همکاری هیأت بدمینتون استان اصفهان این رشته ورزشی را نیز در مسابقات "جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان" می گنجانیم.
وی ادامه داد: هدف ما ایجاد شور و نشاط بین همشهریان، ورزشکاران و خانواده بوده و در نهایت تصمیم داریم تا به ورزشکاران برای آمادگی بیشتر و ورود به مسابقات کشوری و حتی ملی کمک کنیم.
رویگری گفت: رشته بدمینتون احتیاج به تحرک زیاد، سرعت و دقت بالایی دارد که می تواند به سلامتی و افزایش تمرکز ورزشکاران کمک کند و خوشحالیم که توانسته ایم سهم کوچکی در آینده سازی و موفقیت این عزیزان داشته باشیم.
وی افزود: ما در این مسابقات شاهد حضور گسترده خانواده ها در ورزشگاه ابرار بودیم که اهمیت دادن آنها به فرزندانشان برای ما خوشحال کننده است و امیدواریم در آینده شاهد درخشش این عزیزان در میادین مسابقات باشیم.
گفتنی است نتایج مسابقات بدمینتون رده سنی 79 به بعد شامل کسب رتبه توسط علی حنایی و دانیال نجاریان مقام سوم مشترک، متین افضل مقام دوم و عارف دهقانی مقام اول و در رده سنی 85 به بعد شامل ایلیا حسینی و امیرحسین کریمی مقام سوم مشترک، دانیال مصطفوی مقام دوم و آرش نکویی مقام اول می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار