هیچ امیدی نباید به بیگانگان داشت

بوشهر(پانا)_نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: تنها راه مقابله در جنگ اقتصادی توکل بر خدا، تکیه به اقتدار مردم و توان جوانان این سرزمین است.

کد مطلب: ۹۱۴۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
هیچ امیدی نباید به بیگانگان داشت

آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: آمریکا یک کشور جنایتکار و خائن است که به هیچ پیمانی عمل نکرده و برجام را نقض کرد.

آیت اله صفایی بوشهری گفت : تاریخ اروپا نیز سراسر خیانت و جنایت است هرچند از برجام خارج نشدند اماآن ها هم اهداف آمریکا را دنبال کردند.

وی با بیان اینکه آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستندافزود: تنها راه مقابله در جنگ اقتصادی توکل بر خدا، تکیه به اقتدار مردم و توان جوانان این سرزمین و اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی است.
وی تاکید کرد: با برنامه ریزی دقیق و دانش بنیان براساس رشد علمی و توان جوانان نخبه ایرانی می توانیم بر مشکلات غلبه و در مقابل دشمن با اقتدار ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت:جمهوری اسلامی ایران یک بیانیه ضرب الاجل صادر کرده اما اروپا به این تعهدات عمل نمی کند اگر 10 سال دیگر هم به آنها مهلت داده شود باز هم آنها زیر بار تعهد خود در برجام نمی روند.زیرا سابقه استعماری و استکباری در کل جهان دارند.و هدفشان براندازی این نظام است.

آیت اله صفایی بوشهری با بیان اینکه اجرای سند 2030 طرح برنامه ریزان جهان غرب است که با هدف تبدیل فرهنگ اسلامی و هویت ملی و دینی به فرهنگ غرب است افزود: مسئولان آموزش و پرورش از سند 2030 برحذر باشند چون توجه به این سند مایه اضمحلال نهاد تعلیم و تربیت اسلامی ایران می شود.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش مراقب باشد به بهانه ایجاد نشاط و شادابی در مدارس نباید امور ناپسند در مراکز آموزشی دیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهربرضرورت کنترل قیمتها، نظارت بر بازار، مدیریت آب شرب در استان تاکید کرد و افزود: اخیرا"تعدادی از جوانان تحصیلکرده استان بوشهر در منطقه ویژه پارس جنوبی از کار بیکار شدند که از وزارت نفت می خواهیم از این تصمیم صرفه نظر کنند و آنها را به کار خود برگردانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار