مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم:

آماده همکاری همه جانبه با کمیته امداد قم هستیم

قم (پانا) - شرکت مخابرات استان قم اعلام آمادگی خود را برای کمک به بهبود معیشت خانواده های تحت حمایت کمیته امداد اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۱۳۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آماده همکاری همه جانبه با کمیته امداد قم هستیم

سید اسدالله دهناد، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با بیان اینکه رسیدگی به نیازمندان علاوه بر برکت دنیوی، پاداش اخروی هم دارد گفت: امروز زندگی مددجویان کمیته امداد بسیار دشوار شده و با توجه به اینکه منابع برای کمک به آنها محدود است باید تفاهمنامه کشوری منعقد شده بین این دو دستگاه را، به استان قم هم تسری داده و اجرایی کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم، با بیان اینکه می توان تکنولوژی های مخابراتی را در راه رونق تولید و اقتصاد خانوارهای کمیته امداد باشد گفت: برای تبلیغ خدمات کمیته امداد با روشهای نوین مخابراتی و ارسال پیامک انبوه در ماه مبارک رمضان با هدف افزایش کمک به مددجویان، آماده همکاری هستیم.
وی اشتغال مددجویان کمیته امداد را خاطر نشان کرد و افزود : برای کمک به اقتصاد مددجویان و خانواده های آنها همانند سال گذشته از محصولات تولیدی افراد تحت حمایت خریداری و به عنوان هدایای این اداره کل استفاده خواهیم کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان قم با اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه با نهاد مقدس کمیته امداد گفت: در زمینه طرح های مشترک کمیته امداد با مخابرات استان های دیگر، آمادگی اجرا در استان قم را داریم.
در ابتدای این دیدار اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد گزارش مختصری از فعالیتهای این نهاد و سطح زندگی مددجویان استان ارائه و از مدیرعامل مخابرات و همکاران ایشان برای حضور و انفاق در برنامه زنده تلویزیونی باز باران در ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار