مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

بازدید سرزده استاندار از دبستان امام حسن(ع)

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: استاندار خراسان جنوبی به طور سرزده در دبستان امام حسن(ع) شمال شهر بیرجند حاضر شد و با اهدای شاخه گل هفته معلم را به آموزگاران این آموزشگاه تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۱۳۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده استاندار از دبستان امام حسن(ع)

محمد صادق معتمدیان در این بازدید خطاب به آموزگاران این دبستان اظهار کرد: معلم نماد ایثار و فداکاری و ققنوسی فداکار در جامعه ماست.

او، از اهدای 4 دستگاه رایانه به ارزش 16 میلیون تومان به این آموزشگاه خبر داد و افزود: استانداری خراسان جنوبی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان 4 کلاس این آموزشگاه را با اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان هوشمند سازی می کنند.

استاندار خراسان جنوبی، از تخصیص مبلغ 2 میلیون و 400 هزار تومان برای انجام فعالیت های آموزشی و پرورشی این آموزشگاه خبر داد و تصریح کرد: همچنین استانداری خراسان جنوبی پیگیر احداث فضای ورزشی در زمین جنب این آموزشگاه بوده و در تهیه لوازم ورزشی مورد نیاز آن با آموزش و پرورش همکاری می نماید.

معتمدیان در ادامه خطاب به دانش آموزان دبستان امام حسن(ع) افزود: شما دانش آموزان باید قدردان زحمات معلمان باشید چرا که آنها نعمت‌های خدا برای شما و برای همه مردم هستند.

گفتنی است دبستان امام حسن(ع) با 370 دانش آموز و 13 کلاس درس در دوره های اول و دوم ابتدایی فعالیت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار