چه فیلم‌هایی در ماه رمضان بر پرده سینماها می‌روند

تهران (پانا)- با آغاز ماه رمضان سینماهای کشور هم حال و هوای تازه‌ای می‌گیرند و فیلم‌های اکران نوروزی جای خود را به فیلم‌های جدید می‌دهند.

کد مطلب: ۹۱۳۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
چه فیلم‌هایی در ماه رمضان بر پرده سینماها می‌روند

از امروز چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه 98 و همزمان با دومین روز ماه مبارک رمضان سینماهای کشور با فیلم‌های جدید پذیرای سینمادوستان می‌شوند.

فیلم «تگزاس 2» ساخته مسعود اطیابی که مدتی پیش به دلیل توقف اکران فیلم «رحمان 1400» ساخته منوچهر هادی روی پرده نقره‌ای رفته بود به اکران خود در ماه رمضان ادامه می‌دهد.

«تگزاس 2» فیلمی در ژانر طنز است که مهدی هاشمی، سام درخشانی،پژمان جمشیدی، ژاله صامتی،گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی،امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی بازیگران آن هستند.

فیلم سینمایی «تولدت مبارک» به کارگردانی سمیه زارعی‌نژاد و بازی اکبر عبدی و محمدرضا فروتن فیلم دیگری است که از چهارشنبه وارد چرخه اکران می‌شود. گفته می‌شود این فیلم بعد از 5 سال مجوز اکران گرفته است.

«خانه دیگری» به کارگردانی بهنوش صادقی هم فیلم جدید سینماهاست که دو سال پیش در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است. گوهر خیراندیش، لیلا زارع، پژمان بازغی، مهنوش صادقی، روشنک گرامی، متین ستوده، علیرضا جعفری، رابعه مدنی، پیمان یونسی، امیرجمشید صادقی، ناصر هاشمی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

«خانه دیگری» قصه پدری است به نام حبیب اله که در سال های آخر عمر تصمیم گرفته به خانه آبا و اجدادی اش برگردد. او خانواده اکرم، از اقوام دورش را برای پرستاری و مراقبت از خود به این خانه دعوت کرده تا با او زندگی کنند. در این میان، خوشی ها و ناخوشی های این خانواده زندگی حبیب اله و دختر و دامادش را تحت الشعاع قرار می دهد.

«وکیل مدافع» ساخته سلما بابایی فرزند شهید عباس بابایی، که سال گذشته نتوانست به بخش مسابقه جشنواره ملی فجر راه یابد، دیگر فیلمی که از فردا نمایش خود را آغاز خواهد کرد. کوروش تهامی، محمود عزیزی، مجید یاسر و ایمان افشاریان نقش آفرینان این فیلم سینمایی هستند که به موضوعات سیاسی و روز جامعه می‌پردازد و اینگونه تعریف می‌شود که اگر در سال 97جنگی اتفاق بیافتد و جنگی که 30 سال پیش رخ داد مجدد تکرار شود، به کجا خواهیم رفت و چه خواهیم کرد؟

«سامورایی در برلین» به کارگردانی مهدی نادری فیلم جدید دیگری است که با سرگروهی سینمایی باغ کتاب اکران خواهد شد است. این فیلم سینمایی یک کمدی اجتماعی است که در ایران و آلمان ساخته شده است.

حمید فرخ‌نژاد در نقش جمشید سامورایی، امیرمهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبداللهی، سامان صفاری، نادر مشایخی، محسن حسینی، احمد سمنار، رنه اشتولز بازیگر زن آلمانی، آزاده اسماعیل‌خانی، گوهر خیراندیش و میترا حجار از جمله بازیگران این فیلم هستند.

اما با توجه به اینکه این آثار همچنان در اکران عید فطر باقی خواهند ماند دو فیلم دیگر «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و «شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار برای اکران عید فطر به این 4 فیلم اضافه خواهند شد تا تکلیف اکران عید فطر سینما نیز مشخص شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار