به همت کانون پرورش فکری در حال برگزاری است؛

دومین مسابقه عکاسی «شهر من دزفول»

اهواز (پانا) - دومین مسابقه عکاسی «شهر من دزفول» به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری – روز دزفول به همت کانون پرورش فکری در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۹۱۳۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دومین مسابقه عکاسی «شهر من دزفول»

مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک شهرستان دزفول به مناسبت روز چهارم خرداد مسابقه‌ی عکاسی با عنوان: «شهر من دزفول» را با انتشار فراخوان این مسابقه در بهار سال 1398 آغاز کرده است.

سعید گل گل با اشاره به این‌که، دومین دوره‌ی این مسابقه ویژه‌ گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان 8 الی 14 سال اجرا می‌شود افزود: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با عکاسی از مکان‌های مذهبی و جاذبه‌های دیدنی و طبیعی دزفول و ارسال آن به نشانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کوی آزادگان، انتهای بلوار مبارز، نبش خیابان پاسدار در این مسابقه شرکت کنند.

وی با بیان این‌که هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر با ارسال سه قطعه عکس در این مسابقه شرکت کند توضیح داد: برای شرکت در این مسابقه نیازی به چاپ عکس‌ها وجود ندارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند فایل عکس را به دبیرخانه این مسابقه در کانون شماره یک دزفول تحویل دهند.

گل گل اضافه کرد: عکس‌هایی که از مکان‌های کمتر دیده شده گرفته شده باشند در اولویت داوری قرار می‌گیرند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دزفول آخرین مهلت ارسال تصاویر و شرکت در مسابقه‌ «شهر من دزفول» را چهارشنبه یک خردادماه 98 اعلام کرد و یادآور شد: از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به برگزیدگان رتبه اول تا سوم این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار