معاون متوسطه آموزش و پرورش اصفهان:مدرسه محوری باید به عنوان یک اصل کلیدی و راهبردی مورد توجه قرارگیرد

اصفهان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در جمع مدیران مدارس و فرهنگیان ناحیه شش گفت: مدرسه محوری باید به عنوان یک اصل کلیدی و راهبردی با فراهم کردن شرایط اجرای آن مورد توجه قرارگیرد.

کد مطلب: ۹۱۳۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون متوسطه آموزش و پرورش  اصفهان:مدرسه محوری باید به عنوان یک اصل کلیدی و راهبردی  مورد توجه قرارگیرد

محمدرضا ناظم‌زاده در آیین بزرگداشت مقام معلم در جمع فرهنگیان ناحیه شش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان سراسر کشور افزود: اگر کشوری مایل به پیشرفت در زمینه های مختلف و رفع مشکلات و مسائل می باشد این امر جز با افزایش توجه به آموزش و پرورش و معلمان و قرار گرفتن آموزش و پرورش به عنوان اولویت اول کشور، امکان پذیر نمی‌باشد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مدرسه محوری اشاره کرد و اذعان داشت که ضرورت دارد با توجه به گذشت بیش از ۲۰ سال از طرح موضوع مدرسه محوری، در این برهه به جِد به عنوان یک اصل کلیدی و راهبردی با فراهم کردن شرایط اجرای آن مورد توجه قرار گیرد تا از این طریق بیش از پیش شاهد ارتقاء جایگاه مدارس و ارتقاء کیفیت و تعلیم و تربیت باشیم.

وی همچنین با خاطر نشان کردن این موضوع که مدرسه محوری با مدیرمحوری متفاوت است خواستار استفاده از همه ظرفیت ها و ارکان مدرسه جهت تحقق این امر شد و اضافه کرد: امیداوریم در راستای اجرای اصل مدرسه محوری ادارات آموزش و پرورش بیشتر به جای ابلاغ بخشنامه ها به نظارت در امور مدارس بپردازند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ضمن تبریک انتخاب همکاران نمونه افزود: آموزش و پرورش ناحیه شش از جمله نواحی جوان و پرظرفیت از نظر نیروی انسانی است و امید می‌رود از این ظرفیت به شایستگی استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار