سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری: کالاهای ضروری مردم در ماه رمضان با قیمت مناسب عرضه شود

یزد (پانا) - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با تاکید بر نظارت دقیق بر بازار استان، خواستار تامین و عرضه کالاهای ضروری مردم با قیمت مناسب در ماه مبارک رمضان شد.

کد مطلب: ۹۱۳۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری: کالاهای ضروری مردم در ماه رمضان با قیمت مناسب عرضه شود

روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ‌ماه نشست مشترک کارگروه تنظیم بازار استان و کمیته نظارت بر عرضه کالاهای اساسی به ریاست "سیدمسعود عظیمی" سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مسئولان قضایی استان و اعضای این کارگروه در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.‌
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در این نشست، گفت: نظارت و تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان بسیار اهمیت دارد و لازم است کالاهای ضروری مردم در این ماه با قیمت مناسب تأمین و عرضه شود.
"سیدمسعود عظیمی" ‌ادامه داد: باید به کسبه با انصاف احترام گذاشته و از آنها تقدیر شود و با گران فروشان، دلالان و متخلفین نیز به شدت برخورد قانونی صورت گیرد.
‌وی افزود: لازم است در جلسات کارگروه تنظیم بازار استان و نظارت بر عرضه کالاهای اساسی عدد و رقم‌ها و افزایش و کاهش قیمت‌ها به طور شفاف به بحث گذاشته شود و تصمیم گیری های ما در این جلسات بر اساس آمارها و تحلیل‌های دقیق باشد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه در برخی خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها در استان با افزایش قیمت روبرو بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: مردم اصلاً نمی‌توانند تحمل کنند که کالاهای اساسی آنها بالاتر از قیمت‌های مصوب در بازار عرضه شود.
عظیمی از اداره کل بازرسی استان و تمام نهادهای نظارتی و دستگاه‌ها خواست به کمک دولت بیایند و به ویژه در ماه مبارک رمضان چتر نظارتی گسترده‌تر شود تا کالاهای اساسی مردم با قیمت مناسب‌تر و کیفیت بالاتر در بازار عرضه شود.
وی با تاکید بر اصلاح فرآیندها در رابطه با تنظیم بازار استان از جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان خواست تا یک هفته آینده مکانیزم‌های خود را برای عرضه مستقیم کالاها در شهرستان‌ها، بخش‌ها و دهستان‌ها ارائه دهند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در پایان سخنان خود شهرداری‌های استان را مکلف کرد تا برای تنظیم بازار بهترین مکان‌هایشان را بنا بر اعلام نیاز دستگاه‌ها در اختیار دستگاه‌های اجرایی و اصناف قرار دهند تا با کمک آنها کالاهای اساسی مردم به طور مناسب‌تری عرضه شود.
گفتنی است در این جلسه "محمدرضا علمدار یزدی" رئیس سازمان، صنعت معدن و تجارت گزارشی از وضعیت قیمت کالاهای اساسی ‌مردم استان ازجمله قیمت گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، شکر، برنج، ‌خرما، ‌میوه و سبزیجات و زولبیا و بامیه ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار