مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: بخشی از مطالبات فرهنگیان طی چند روز آینده پرداخت می شود

حق الزحمه سه ماه مهر ، آبان و آذر حق التدریسی ها واریز می شود

یاسوج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد، با پیگیری های صورت گرفته قرار است بخشی از مطالبات فرهنگیان استان دو نوبت مربوط به سال ۹۶ به زودی پرداخت گردد.

کد مطلب: ۹۱۱۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:  بخشی از مطالبات فرهنگیان طی چند روز آینده پرداخت می شود

نشست یک روزه مشترک روسای مناطق و شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد و معاونین آموزشی این ادارات با مدیر کل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش در باشگاه فرهنگیان یاسوج برگزار شد.

در این نشست معاونین اداره کل آموزش و پرورش حدود انتظارات خود را برای سال ۹8 /99 را تبیین و تشریح کردند و همچنین مهمترین اولویت‌های سال تحصیلی 98/99 را بیان کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح تحول بنیادین گفت : یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جدید اجرای بهتر سند بنیادین و شش زیر نظام آن است .
هادی زارع پور گفت : تهیه برش استانی سند تحول بنیادین از مهمترین برنامه های در دست اقدام است که در مهرماه امسال از آن و زیر نظام های شش گانه آن رونمایی خواهد شد که کلیه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ما در سال جدید مبتنی بر این برنامه و زیر نظام‌های آن خواهد بود.

زارع پور با اشاره به این نکته که وضعیت نیروی انسانی استان بهترین وضعیت کشوری است ، گفت : یکی دیگر از موضوعات مهم بررسی شده در این جلسه ، بحث ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی بود که قرار شد در سال جدید کلاسهایی با نرم پایین را تا حد امکان ادغام نماییم و نسبت دانش آموز به معلم را کمی بالاتر ببریم.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود : یکی دیگر از موضوعات مهم که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت بحث شیوه نامه انتخاب مدیران است که قرار شد شهرستان های هشت گانه برای سال98/99 این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش در تشریح شیوه نامه انتخاب مدیران اینگونه بیان کرد که قرار بر این است مدارسی که مدیران آن ها بازنشسته می شوند و یا اینکه از لحاظ مدیریت دارای ضعف هستند ، طی فرایندی که با فراخوان ثبت نام در سامانه صورت می گیرد ، انتخاب شوند .

زارع پور گفت : کسانی که احساس می‌کنند توانایی مدیریت را دارند در این سامانه ثبت نام و منابع آزمون هم در اختیار آنها قرار خواهد گرفت . در ادامه متقاضیانی که بتوانند ۶۰ درصد نمره آزمون کتبی را کسب کنند در مرحله اول پذیرفته می شوند و سپس به مرحله مصاحبه رفته و پس از قبولی در این مرحله با شرکت در دوره‌های توانمندسازی در راستای مدیریت بهتر به عنوان مدیر مدارس ابلاغ برای آنها صادر خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت : نتایج آزمون های سال جاری و سال تحصیلی 96/97 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت که نتایج آن در اختیار مدیران مناطق قرار گرفته است تا مدیران آموزش و پرورش و معاونین آموزشی از وضعیت منطقه و مدارس خود نسبت به دیگر مناطق و مدارس استان آگاه شوند تا بتوانند با شناخت نقاط ضعف و قوت خود برای سال جدید برنامه ریزی نمایند.

هادی زارع پور در خصوص مطالبات فرهنگیان استان هم گفت : حق الزحمه امتحانات نوبت سال ۹۶ و سال ۹۷ تاکنون پرداخت نشده است که با پیگیری های صورت گرفته قرار است دو نوبت مربوط به سال ۹۶ به زودی پرداخت گردد.

مدیر کل اموزش و پرورش در پایان گفت : در خصوص حق التدریسی ها تحت هر عنوانی هم قرار شد سه ماه مهر ، آبان و آذر حق الزحمه نیروها به زودی پرداخت شود ضمن اینکه حق القدم امامان جمعه هم پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار