آمادگی دستگاه‌های حمایتی برای برگزاری ضیافت رمضان در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد اردبیل گفت: دستگاه‌های حمایتی استان اردبیل در خصوص برگزاری «ضیافت رمضان» به منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری اعلام آمادگی کرده‌اند.

کد مطلب: ۹۱۱۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی دستگاه‌های حمایتی برای برگزاری ضیافت رمضان در اردبیل

حسین دشتی در جلسه تعامل و هماهنگی دستگاه‌های همسو به مناسبت «جشن رمضان» با اشاره به اینکه درصدد هستیم از میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و آغاز روز اکرام به مدت یک هفته برنامه‌های متنوعی را در سطح استان اردبیل به اجرا بگذاریم، گفت: مهم‌ترین هدفی که در برگزاری «ضیافت رمضان» دنبال می‌شود ترویج فرهنگ نوعدوستی و نهادینه شدن آن در بین آحاد مختلف جامعه است .

او با بیان اینکه در کنار یاری‌رسانی به نیازمندان استان اردبیل تلاش داریم با پیشبرد طرح ملی کمک به سیل‌زدگان نیز نقش مضاعفی در این عرصه ایفا کنیم، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای کمک کردن به دیگران به خصوص اقشار آسیب‌پذیر است که با یاری دستگاه‌های همسو و خیران می‌توانیم بخش قابل توجهی از مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم .

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه پخش برنامه زنده و تولیدی از صداوسیمای مرکز اردبیل در خصوص ضیافت رمضان کمک شایانی را به منظور ترویج فرهنگ نوعدوستی به همراه خواهد داشت، بیان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با صداوسیما در وقت طلایی که پس از افطار و اقامه نماز مغرب و عشا خواهد بود تلاش داریم لحظات شاد و مرفح را برای هم‌استانی‌های اردبیلی فراهم کنیم که در کنار اجرای برنامه‌های متنوع، از رویداد‌های معنوی ماه رمضان نیز برخوردار شوند .

دشتی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه «ضیافت رمضان» با دستگاه‌های همسو انجام شده است، گفت: کمیته امداد به دنبال ارتقای همبستگی اجتماعی در بین آحاد مختلف جامعه است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی خواهیم توانست به این مهم دست یابیم .

او با اشاره به اینکه ۱۳۳۰ حامی در ماه مبارک رمضان سال گذشته به خیل حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوسته‌اند، بیان کرد: در شب‌های قدر، برنامه‌های ویژه‌ای را مدنظر قرار داده‌ایم که بیشترین حامیان نیز در ایام سوگواری مولای مظلومان حضرت علی (ع) جذب طرح اکرام ایتام و محسنین می‌شوند .

مدیرکل کمیته امداد استان برپایی سفره افطار و اطعام برای حدود ۲۵ هزار مددجوی اردبیلی را از برنامه‌های مهم کمیته امداد در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۷ عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۴ هزار غذای گرم و سبدغذایی نیز در ماه مبارک رمضان سال گذشته در بین خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند جامعه توزیع شده بود .

دشتی با بیان اینکه درصدد هستیم در ماه مبارک رمضان سال‌جاری نیز سفره‌های افطار و اطعام گسترده‌ای را برای مددجویان برپا کنیم، گفت: بهترین حالت روحانی ومعنوی برپایی سفره‌های افطار، همنشینی فقیر و غنی در کنار هم و بر سر یک سفره است که جلوه‌های ماه مبارک رمضان را بسیار زیباتر می‌کند .

او با اشاره به اینکه همه جوانب و تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب ضیافت رمضان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: امیدواریم در ماه مبارک رمضان سال‌جاری بتوانیم بیش از سنوات گذشته از فقرا و نیازمندان دستگیری کرده و همچنین به یاری سیل‌زدگان استان‌های کشور بشتابیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار