قائم مقام وزیر در اموربین الملل و دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در ایران

برگزاری دو پانل تخصصی کمیسیون ملی آیسسکو در همایش بین‌المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴

تهران (پانا) - قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و دبیر کل کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران از برگزاری دو پانل تخصصی توسط کمیسیون ملی آیسسکودر این همایش بین المللی خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۰۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دو پانل تخصصی کمیسیون ملی آیسسکو در همایش بین‌المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، در ادامه فعالیت همایش بین‌المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴دکتر غلامرضا کریمی قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و دبیر کل کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران از برگزاری دو پانل تخصصی توسط کمیسیون ملی آیسسکو، با عناوین (فرهنگ، تمدن وارزش ها در جهان اسلام) و (محیط زیست در جهان اسلام) در این همایش بین المللی خبر داد.

گفتنی است که در پانل تخصصی فرهنگ، تمدن و ارزش‌ها در جهان اسلام علاوه بر دکتر غلامرضا کریمی، دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در ایران، دکتر هادی احمدی، دکتر مصطفی پور علی و دکتر علی سعادت آذر از ساعت 9در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، در خصوص موضوعات نقش آیسسکو در همگرایی فرهنگی جهان اسلام، آینده معماری و شهر در جهان اسلام و همچنیت نقش گفتگوهای فرهنگی در توسعه پایدار منطقه ای سخنرانی می کنند.

شایان ذکر است که در پانل تخصصی محیط زیست در جهان اسلام نیز دکتر لیلا زمانی، دکتر محمد علی زاهد و دکتر مهدی زارع از ساعت 11در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، در خصوص موضوعات لزوم تغییر الگوی مصرف و اثر تغییرات اقلیمی بر زیست بوم ها و وضعیت اقتصادی، اجتماعی در خاورمیانه سخنرانی خواهند کرد.

برگزاری نشست تخصصی دیگر در موضوعات آینده سیاست و امنیت در جهان اسلام، آینده اقتصاد در جهان اسلام، آینده تمدن، فرهنگ و ارزش ها در جهان اسلام، آینده علم و فناوری در جهان اسلام از دیگر برنامه های این رویداد بین المللی است.

همایش بین المللی "آینده جهان اسلام در افق 1414 شمسی"با مشارکت مؤسسه آینده پژوهی جهان اسلام، دانشگاه تهران، کمیسیون ملی آیسسکو در ایران و جمعی از نهادها و سازمانهای ملی و بین المللی به مدت دو روز با حضور جمعی از وزرا، مسئولان کشوری و لشکری، استادان داخلی و اندیشمندانی از کشورهای ترکیه، عراق، مصر، تونس، لبنان، الجزایر، فرانسه، فنلاند، اتریش، استرالیا در دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار