از هفته جاری صورت می گیرد؛

آغاز پرداخت تسهیلات به سیل زدگان بخش ماژین

ایلام(پانا) - پرداخت تسهیلات به سیل زدگان بخش ماژین از هفته جاری آغاز می شود.

کد مطلب: ۹۱۰۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پرداخت تسهیلات به سیل زدگان بخش ماژین

رضا اسماعیلی، سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اعلام این خبر گفت: طبق برآورد های اولیه در جریان سیل فروردین ماه سال جاری بیش از 18 هزار واحد مسکونی در این استان خسارت دید.

وی با اشاره به اینکه این آمار با ارزیابی و برآورد اولیه خسارت توسط اکیپ ارزیاب و کارشناسان بنیاد مسکن بدست آمده است، افزود: از زمان شروع ثبت نام خسارت به سیل زدگان بیش از 20 هزار درخواست در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ثبت شده است.
سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تاکید کرد: تا کنون کار ارزیابی بیش از 9 هزار واحد توسط کارشناسان ذیربط انجام و در سامانه مورد نظر ثبت شده که از این تعداد 2 هزار پرونده تشکیل شده است.
اسماعیلی از اختصاص اعتبار اولیه پرداخت خسارت به واحدهای سیل زده خبر داد و اضافه کرد: طی هفته جاری پرداخت خسارت وارده به روستاهای بخش ماژین از توابع شهرستان دره شهر آغاز و از هفته آینده نیز به بانک های عامل معرفی خواهند شد.
وی در خصوص پرداخت خسارت به واحدهای مسکونی منطقه عرب رودبار نیز گفت: هیچ گونه مشکلی جهت پرداخت خسارت به این مناطق وجود ندارد، باید سازو کارهای لازم در خصوص زمین شناسی مکان های مورد نظر توسط مراجع ذی صلاح انجام شود که در این خصوص مکاتبات لازم انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار