رئیس شورای بانوان خیرین مدرسه‌ساز: انسانیت، زن و مرد ندارد.

تهران (پانا) - رئیس شورای بانوان خیرین مدرسه‌ساز بر توجه بیشتر به بانوان خیر مدرسه‌ساز تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۱۰۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای بانوان خیرین مدرسه‌ساز:  انسانیت، زن و مرد ندارد.

خدیجه نیزاری در برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره کار خیر مدرسه‌سازی گفت: «کار خیر گاهی از مسیر فطرت یا برای کسب رضایت خداوند است که می‌توانند مکمل همدیگر باشند. اگر فطرت شکوفا شود فرد مسیر کمال و سعادت را طی می‌کند. معنای "خیر" یعنی صرف نعمت در مسیر کمال.»

رئیس شورای بانوان خیرین مدرسه‌ساز افزود: «20 سال است که به صورت منسجم در مسیر کار خیر مدرسه‌سازی هستم. معتقدیم اگر انسان راه سعادت را پیدا کند، همه خوشبختی‌ها در همان مسیر است. مدرسه، خوب بودن و چگونه متجلی کردن آن را به انسان‌ها می‌آموزد. مدرسه پایگاه تجلی فطرت انسان است که روح خداوند در او دمیده شده است.»

مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور درباره مشکلات موجود از جمله توجه کمتر به بانوان خیر مدرسه‌ساز گفت: «خانم سعیده تهرانی از جمله خیرین مدرسه‌ساز است که 54 مدرسه ساخته و هنرستان‌های بزرگی احداث کرده است و جا دارد که معمولا در کنار اسم خیرین آقای مدرسه‌ساز، از بانوان مدرسه‌ساز هم نام برده شود.»

نیزاری گفت: «روح انسانیت، زن و مرد ندارد. مدرسه متری هم داریم و آن‌ها که پول کم دارند می‌توانند هزینه ساخت یک متر از یک مدرسه را متعهد شوند. وجوهات را نیز برخی مراجع اجازه دادند تا 30 درصد برای سیل‌زدگان مصرف شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار