مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقه دانش آموزی نور؛

صفاری نیا: بیش از ۵ هزار کار علمی، خلاقیت و نواوری توسط دانش آموزان از ایران و تعدادی از کشورهای اسلامی تولید شده است

تلاش علمی باید از دوره دانش آموزی باشد

تهران (پانا) - دبیر شورای سیاست گذاری بنیاد جایزه مصطفی اعلام کرد امروز در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقه دانش آموزی نور بیش از ۵ هزار کار علمی و خلاقیت توسط دانش آموزان تولید شده است.

کد مطلب: ۹۱۰۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
صفاری نیا: بیش از ۵ هزار کار علمی، خلاقیت و نواوری توسط دانش آموزان از ایران و تعدادی از کشورهای اسلامی تولید شده است

مهدی صفاری نیا در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقه دانش آموزی نور که عصر امروز در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد گفت: وجود انگیزه و انرژی در جامعه، قشر دانش آموزان و والدین برای شرکت در مراسم های علمی و اهمیت آنان برای علم خبر خوشحال کننده ای است.

دبیر شورای سیاست گذاری بنیاد جایزه مصطفی گفت: امسال که سومین سال برگزاری مسابقه دانش آموزی نور است بیش از ۵ هزار کار علمی، خلاقیت و نواوری توسط دانش آموزان از ایران و تعدادی از کشورهای اسلامی تولید شده که حاصل فعالیت ۱۴ هزار دانش آموز است که کار تیمی انجام داده اند‌.

صفاری نیا افزود: مراسم اختتامیه این مسابقه امروز در حوزه مکانیزم ها را با پاسداشت یک دانشمند برگزار می کنیم.

او ادامه داد: اگر تلاش علمی از حوزه دانش آموزی نباشد دانش آموزان نمی توانند در آینده به مقامات علمی برسند جوهره کار در این دوران در دل تیم ها و مدارس شکل می گیرد.

گفتنی است در این مراسم از ۱۰۰ تیم دانش‌آموزی تولید کننده فیلم‌های علمی یک دقیقه‌ای با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دیگر مسئولان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار