رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:

رویکرد سازمان دانش آموزی، اعتلای شخصیت دانش آموزان در تمامی ابعاد است

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، رویکرد سازمان در فعالیت ها و ماموریت های خود را تقویت جایگاه آموزش و پرورش و اعتلای شخصیت دانش آموزان در تمامی ابعاد بیان کرد.

کد مطلب: ۹۱۰۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد سازمان دانش آموزی، اعتلای شخصیت دانش آموزان در تمامی ابعاد است

اسحاق اکبری، در حاشیه برگزاری اردوی دانش آموزان پیشتاز شهرستان سمنان به میزبانی سازمان دانش آموزی استان سمنان، گفت: فعالیت دانش آموزان در تشکل های دانش آموزی پیشتاز، موجب توان افزایی آنان می شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان پیشتاز در عمل می آموزند چگونه در زندگی فردی و اجتماعی نقش آفرینی کنند، افزود: توان افزایی دانش آموزان پیشتاز در سازمان دانش آموزی، به صورت گروهی، با کسب مهارت های اجتماعی و مهارت های تخصصی صورت می گیرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خاطرنشان کرد: دانش آموزان در تشکل های سازمان دانش آموزی با الگوها و اسوه های اسلامی و انقلابی آشنا شده و بر میزان شناخت دانش آموزان نسبت به هویت دینی، مسئولیت پذیری، نوع دوستی و همچنین بر نظم و انضباط اجتماعی آنان افزوده شده و با درک یکدیگر با همفکری و همکاری فعالیت ها را پی می گیرند.

اکبری در ادامه در رابطه با معنی شعار سازمان دانش اموزی افزود: همفکری به معنی هم عقیده بودن و همدلی باهم و در کنار هم بودن است که وقتی فکر ها و دل هایمان باهم باشد، همکار نیز می شویم.

وی همچنین تاثیر تشکیلات پیشتازی در دانش آموزان را یادگیری مهارت های زندگی و آمادگی برای فردایی روشن تر، در راستای فلسفه پیشتازان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار