شوک بزرگ به کلمبیایی‌ها؛ تلاش برای بازگشت کارلوس کی‌روش جدی شد

تهران (پانا) – 4 مربی اروپایی مطرح گزینه‌هایی هستند که از بین آنها یک نفر قرار است هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را بر عهده بگیرد.

کد مطلب: ۹۰۹۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
شوک بزرگ به کلمبیایی‌ها؛ تلاش برای بازگشت کارلوس کی‌روش جدی شد

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال این کشور را به صورت رسمی معرفی کرد.

در خبری که برخی رسانه‌‎های عرب زبان از جمله سایت‌های دبی اسپرت، العرب و الدیره منتشر کرده‌اند به نقل از لیایی السوبیی رئیس فدراسیون فوتبال عربستان آمده است که تصمیم این فدراسیون برای عدم ادامه همکاری با خوان آنتونیو پیزی قطعی است و آنها در تلاش هستند تا از بین 4 گزینه یک نفر را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور معرفی کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی این کشور را روبرتو مارتینز سرمربی موفق تیم ملی بلژیک معرفی کرده و سپس از کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و این روزهای تیم ملی فوتبال کلمبیا نام برده است.

یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی سابق تیم ملی فوتبال آمریکا و میرچا لوچسکو از رومانی که پیش از این سرمربی تیم ملی ترکیه بوده، دیگر گزینه‌های هدایت تیم ملی عربستان هستند.

این اسامی در حالی از سوی رئیس فدرارسیون عربستان اعلام شده است که مارتینز و کی‌روش با تیم‌هایشان قرارداد دارند و بعید است قید حضور در بلژیک و کلمبیا را به خاطر تیم ملی فوتبال عربستان بزنند.

تیم ملی فوتبال عربستان پس از ناکامی در جام ملت‌های آسیا دو بازی دوستانه با سرمربی موقت خود مقابل امارات و گینه استوایی انجام داده اما تاکنون برنامه دیدارهای دوستانه این تیم در فیفادی ماه ژوئن اعلام نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار