جدایی زلاتکو کرانچار از تیم ملی امید منتفی شد

تهران (پانا) – با تشکیل جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، احتمال جدا شدن زلاتکو کرانچار از تیم ملی امید منتفی شد.

کد مطلب: ۹۰۹۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
جدایی زلاتکو کرانچار از تیم ملی امید منتفی شد

نتایج دور از انتظار تیم ملی فوتبال امید ایران در مرحله اول انتخابی المپیک و صعود سخت این تیم به مرحله نهایی انتخابی، باعث شده بود تا این گمانه‌زنی تقویت شود که احتمال تغییر در نیمکت تیم ملی امید وجود خواهد داشت.

اما با تشکیل جلسه روز گذشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و ارائه گزارش کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره عملکرد تیم ملی فوتبال امید، در این جلسه هیچ کدام از اعضا پیشنهادی مبنی بر برکناری زلاتکو کرانچار ارائه نکردند و تاکید خود را بر حمایت از این تیم بر شکستن طلسم حضور ایران در فوتبال المپیک قرار دادند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال تمایلی به فسخ قرارداد یکطرفه با زلاتکو کرانچار ندارد و این مربی کروات تا پایان زمان قراردادش یعنی تا پایان مرحله انتخابی المپیک روی نیمکت تیم ملی امید خواهد ماند اما احتمال اینکه در دستیاران او تغییر و تحولی ایجاد شود وجود خواهد داشت.

البته یکی از مشکلات اصلی در راه فسخ قرارداد با کرانچار حق فسخ 350 هزار دلاری است که در نظر گرفته شده و در وضعیتی که فدراسیون فوتبال در تلاش برای جذب سرمربی برای تیم ملی بزرگسالان است، صرف کردن این هزینه می‌تواند برنامه‌های فدراسیون را با مشکل روبرو کند.

اردوی بعدی تیم ملی امید ایران پس از پایان لیگ و در ماه خرداد آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار