نفرات برتر مسابقات طرح آب بان بانک کشاورزی تجلیل شدند

بیرجند(پانا) ـ معاون امور مشتریان و بانکداری عمومی مدیریت بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت : بانک کشاورزی در راستای ایفای مسئولیتهای خود ، این باروارد عرصه فرهنگی ترویج مصرف درست و بهینه آب گردیده است.

کد مطلب: ۹۰۹۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
نفرات برتر مسابقات طرح آب بان بانک کشاورزی تجلیل شدند

سید مسعود زجاجی معاون امور مشتریان و بانکداری عمومی مدیریت بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بانک کشاورزی با عنایت به بحران آبی در کشور به خصوص در خراسان جنوبی در چند سال اخیر با معرفی نماد و عروسک آب بان ( به معنای نگهبان و محافظ آب ) اقدام به آموزش کودکان و نوجوانان جهت صرفه جویی در مصرف آب نموده است.


او تصریح کرد : امیدواریم با همکاری آموزش و پرورش در جهت آموزش کودکان و نوجوانان در راستای نگهداری و نگهبانی آب و حفظ منابع آبی گامی بزرگ برداریم و این امر مهم را در بین خانواده ها و جامعه فرهنگ سازی کنیم و توجه کودکان و وجوانان را به سمت اهمیت و ارزش آب سوق دهیم.


زجاجی افزود : به همین منظور بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی با برگزاری فراخوان مسابقه ی نقاشی ، شعر و داستان نویسی با موضوع آب ، آثارکودکان و نوجوانان در رده سنسی 7 تا 15 سال در سطح استان را جمع آوری نموده است و از بین 80 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره سه اثر نقاشی و یک داستان را به عنوان اثرات برگزیده انتخاب شدند.


لازم به ذکر است مراسم اهدا جوایز ذر محل سالن کنفرانس مدیریت بانک کشاورزی برگزار شد و در بخش داستان نویسی حدیث حسینی نفر و در بخش نقاشی پوریا قاسمی ،علیرضا طاهری ، و ماهان معمار نفرات برگزیده این جشنواره شدند که جوایزی به رسم یادبود به آنان اهدا گردید .

ضمنا داوری آثار توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان انجام گردیده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار