در گفت و گو با پانا

فرج علیپور: برای سیل زدگان هر کاری می کنم

مردم نیازمند کمک مسئولین برای بازسازی منازلشان هستند

تهران (پانا) - فرج علیپور، خواننده شناخته شده لرزبان کشور، از اجرای کنسرتی به نفع سیل‌زدگان خبر داد و درباره این اجرا توضیحاتی داد همچنین از اوضاع مردم سیل‌زده گفت.

کد مطلب: ۹۰۹۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
فرج علیپور: برای سیل زدگان هر کاری می کنم

فرج علیپور، خواننده لری و نوازنده کمانچه است که نشان درجه یک هنری معادل دکتری موسیقی را از شورای ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده و همچنین در سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجر برای یک عمر فعالیت هنری مورد تقدیر قرار گرفته است.
این خواننده لر در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره کنسرت‌هایی که به نفع مردم سیل‌زده برگزار خواهد کرد، عنوان کرد: دیشب در برج میلاد با آقای بختیاری و گروه لرستان کنسرتی به نفع مردم سیل‌زده برگزار می‌کنیم که تمام سودش به هموطنان آسیب دیده‌ام، برسد.
کنسرت پلدختر لغو شد
وی افزود: قرار بود نیمه شعبان در پلدختر نیز یک کنسرت خیابانی برگزار کنم که لغو شد و دلیلش هنوز مشخص نیست، این کنسرت اگر برگزار می‌شد حتماً مردم از آن استقبال می‌کردند. هدفم تنها روحیه دادن به مردم و نشان دادن این بود که ما در کنارشان هستیم.
علیپور درباره اوضاع مردم آسیب‌دیده در سیل گفت: در مواقعی که مردم کشور اوضاع خوبی ندارند هنرمندان کمک‌های بسیاری از دستشان برمی‌آید زیرا شناخته شده هستند و مردم آن‌ها را قبول دارند، من حاضرم هر کاری برای سیل زدگان انجام دهم تا مشکلات آنها حل شود.
وی درباره اقداماتی که برای کمک به مردم سیل‌زده انجام داده است، تصریح کرد: سعی کردم تا جایی که امکان دارد در کنار همشهریانم باشم، از طریق دوست و آشنایانی که در تهران داشتم یک سری وسیله برای کمک به مردم جمع کردم و زمانی که برای توزیع آن‌ها بین سیل‌زدگان می‌رفتم مردم بسیار خوشحال می‌شدند و با آغوش باز از بنده استقبال می‌کردند.
این هنرمند همچنین درباره فعالیت مثبت هنرمندان برای کمک به مردم آسیب‌دیده گفت: مشارکت هنرمندان در کمک به مردم سیل‌زده بسیار چشمگیر بود، هر کسی به نوبه خود کمک و سهمش را ادا کرد، هر هنرمند طرفدارانی دارد که از طرف آن‌ها حمایت می‌شود و به حرفش گوش می‌کنند.

امیدوارم دولت به مردم برای بازسازی منازلشان کمک کند

وی افزود: مردم آنقدر وسیله برای کمک آوردند که مردم اعلام کردند دیگر به هیچ کمکی نیاز ندارند و تنها چیزی که می‌خواهند خانه‌هایشان است اما واقعاً این یک مورد از ما برنمی‌آید زیرا دستمان خالی است و از لحاظ مالی تحت فشاریم. امیدوارم دولت به مردم کمک کند تا بتوانند دوباره خانه‌هایشان را بسازند و به زندگی ادامه بدهند.
این هنرمند همچنین درباره اطلاع‌رسانی تلویزیون عنوان کرد: تلویزیون و رادیو نقش بسیار مثبتی در اطلاع رسانی به مردم داشتند، دائماً درباره سیل‌زدگان صحبت می‌کردند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم باید همیشه باید در کنار هم باشند، ایران سرزمین ماست. افزون بر این، لرها تعصب خاصی بر همشهری‌های خود دارند، در زمان سختی‌ها به داد هم می‌رسند و کنار هم می‌ایستند و این روحیه را طی سال‌های متمادی نشان داده‌اند. امیدوارم مسئولان نیز خانه‌های تخریب‌شده یا آسیب‌دیده مردم را هر چه زوتر درست کنند و همچنین تا زمانی که بازسازی منازلشان تکمیل می‌شود یک سرپناه برای آن‌ها در نظر بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار