استاندار البرز بر پیگیری و رفع مشکلات تولید در سطح استان تاکید کرد

کرج (پانا) - استاندار البرز با اشاره به هزینه‌های ایجاد اشتغال، تاکید کرد نباید اجازه بدهیم مشکلات در روند فعالیت واحد‌های تولیدی خللی ایجاد کند.

کد مطلب: ۹۰۸۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز بر پیگیری و  رفع مشکلات تولید در سطح استان تاکید کرد

عزیز الله شهبازی، استاندار البرز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز با اشاره به نامگذاری سال98 بعنوان سال رونق تولید افزود: مشکلات استانی حوزه تولید در سطح استان البرز به صورت جدی دنبال می شود و اگر نیاز به پیگیری درسطح ملی باشد از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از مشکلات در حوزه تولید درسال گذشته مربوط به بانک ها بود در نشستی با استانداران کشور مقرر شد 10مدیر بانکی به این منظور برای حل و فصل مشکلات این بخش به بانک مرکزی معرفی شود.

استاندار البرز با بیان اینکه کارگروه هایی با هدف اجرایی شدن هرچه بیشتر شعال سال تشکیل شده است که در کنار کارگروه تسهیل و رفع موانع برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش می کنند افزود: برای ایجاد هر شغل مبلغ قابل توجهی باید صرف شود بنابراین لازم است با تلاش هرچه بیشتر از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شود.

رییس سازمان صمت استان هم با بیان اینکه البرز ، همچنان رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید را در اختیار دارد افزود: فاصله البرز با استان بعد از خود در جذب تسهیلات 10هزار میلیارد ریال است.

شاهمرادی اظهار داشت: در حال حاضر 595واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای 60درصد درسطح استان البرز با بودجه تخصیصی دراین بخش نیز هزار و221میلیارد ریال در دست اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار