معاون استانداری اردبیل: برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت اکو در اردبیل فرصتی برای توسعه است

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی ،امنیتی استانداری اردبیل برگزاری کنفرانس نمایشگاه گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در اردبیل را فرصتی برای توسعه اقتصادی منطقه برشمرد.

کد مطلب: ۹۰۸۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون استانداری اردبیل: برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت اکو در اردبیل فرصتی برای توسعه است

بهروز ندائی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تصریح کرد: در چند سال اخیر گردشگری سلامت به صورت جدی مورد توجه مسئولان استان قرار گرفته تا در این بخش با رفع موانع و فراهم کردن شرایط پا به پای دیگر استان‌های توسعه یافته حرکت کرد .

او افزود: برای رونق بخشی به حوزه گردشگری سلامت باید از ایده و خلاقیت سایر کشورهای موفق جهان استفاده کرده تا زمینه رونق بخشی به این بخش که در دل خود توسعه اقتصادی و اشتغال را نیز گنجانده است، فراهم کرد .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل یادآور شد: اعزام پزشکان اردبیلی به ترکیه به منظور برخورداری از آموزش‌های لازم در حوزه پزشک آب درمانی از جمله اقدامات اخیر در این بخش بوده تا با بهره‌مندی از آموزش‌های لازم و نوین زمینه سازی برای ارائه خدمات مطلوب بر اساس استانداردهای تعیین شده فراهم شود .

ندائی به برگزاری کنفرانس نمایشگاه گردشگری سلامت اکو و ظرفیت‌های مناسب آن برای توسعه اقتصادی اردبیل نیز اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری این اجلاس در اردبیل می‌تواند فرصت مناسبی در شناساندن موقعیت‌های گردشگری استان باشد .

به گفته او هماهنگی‌های لازم به منظور میزبانی شایسته از کنفرانس نمایشگاه گردشگری سلامت بین‌المللی کشورهای عضو اکو در اردبیل انجام پذیرفته و امیدواریم با فراهم شدن شرایط میزبانی مناسبی انجام پذیرد .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل با اشاره به ضرورت انسجام و هماهنگی بیشتر برای شناساندن موقعیت‌های گردشگری استان، افزود: با برخورداری از موقعیت‌های خاص و متعدد خدادادی در منطقه می‌توان شرایط توسعه استان را با شتاب مناسبی شاهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار