پاسخ معاون وزیر ورزش به نگرانی‌ها درباره پرسپولیس، استقلال و تیم ملی

تهران (پانا) – معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضع مالی پرسپولیس و استقلال و همچنین سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران توضیح داد.

کد مطلب: ۹۰۸۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ معاون وزیر ورزش به نگرانی‌ها درباره پرسپولیس، استقلال و تیم ملی

نوسان بازار ارز و گران شدن دلار و یورو یکی از نگرانی‌هایی است که هواداران رشته‌های مختلف ورزشی را دچار دغدغه کرده است و آنها هر از چندگاهی با نگرانی‌های درباره سفر خارجی تیم‌های ملی و باشگاهی و همچنین حضور بازیکنان و مربی‌های خارجی در ورزش ایران روبه‌رو می‌شوند.

اما اوضاع نگرانی‌ها در فوتبال با توجه به هواداران زیادش کمی بیشتر از سایر رشته‌هاست جایی که پرسپولیس و استقلال به عنوان دو قطب بزرگ فوتبال ایران سرمربی‌های خارجی را در راس تیم‌هایشان می‌بینند و البته سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم به احتمال زیاد یک خارجی است.

محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان که امروز با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد وقتی با سوالی درباره دغدغه هواداران پرسپولیس و استقلال درباره آینده کاری برانکو و وینفرد شفر روبرو شد اینگونه پاسخ داد:

« وزارت ورزش و جوانان نه می‌تواند نه از مجلس اجازه دارد به پرسپولیس و استقلال پرداخت مالی داشته باشد، اما به عنوان متولی به این دو باشگاه نظارت خواهد داشت. بیش از دو سال است که استقلال و پرسپولیس خودشان منابع را تأمین می‌کنند. با توجه به اینکه هر دو باشگاه هواداران میلیونی دارند تلاش شده شرایط مناسب برای هر دو باشگاه فراهم شود. امیدواریم در سال 98 خصوصی‌سازی این دو باشگاه تمام شود. هواداران در این خصوص نگرانی نداشته باشند.»

وی در بخش دیگری از حرف‌هایش تلاش کرد تا خیال هوادارن تیم ملی را از سرمربی آینده تیم ملی راحت کند و گفت:

« تعیین تکلیف سرمربی برای وزارت ورزش و فدراسیون دغدغه است اما رئیس فدراسیون فوتبال تلاش زیادی می‌کند و وزارت ورزش هم کنار آنهاست. تلاش فدراسیون فوتبال این است کارها زودتر انجام شود. نگران نباشید سرمربی هم زودتر تعیین تکلیف می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار