400 تن کود شیمیایی مازاد بر سهمیه بین کشاورزان تکاب توزیع شد

ارومیه(پانا)_ مدیر جهاد کشاورزی تکاب گفت: 400 تن کود شیمیایی مازاد بر سهمیه در 2 مرحله بین کشاورزان این شهرستان توزیع شد.

کد مطلب: ۹۰۷۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
400 تن کود شیمیایی مازاد بر سهمیه بین کشاورزان تکاب توزیع شد

رضا افشاری نژاد افزود: 10 هزار نفر از کشاورزان تکابی 200 تن کود شیمیایی در اسفند سال گذشته و 200 تن دیگر نیز در فروردین ماه جاری علاوه بر سهمیه سالانه خود دریافت کردند.


وی اظهار داشت: سهمیه کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان تکاب در سال گذشته یکهزار و 200 تن بوده که بین بهره برداران این بخش توزیع شد و تخصیص کود مازاد بر سهمیه نیز در راستای رفع کمبود در این بخش انجام شده است.


مدیر جهاد کشاورزی تکاب بیان کرد: همچنین در یک هفته گذشته بیش از 150 تن خوراک دام تامین و با مشارکت فرمانداری تکاب به 10 روستای دورافتاده تکاب ارسال شد.


افشاری نژاد گفت: خوراک دام جزء نهاده های تعزیراتی است و برای رفع نیازهای روستاهای دورافتاده و سخت گذر این شهرستان در فروردین ماه امسال تامین و بین روستاییان توزیع شد.


وی با بیان اینکه بیش از 12 هزار نفر در تکاب به عنوان بهره بردار در بخش کشاورزی و دامداری مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: این شهرستان 65 هزار هکتار اراضی قابل کشت دارد که از این میزان در سال زراعی 98 - 1397 بیش از 35 هزار هکتار زیر کشت گندم رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار