معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان به پانا خبرداد:

کانون های دانش آموزی هلال احمرهرمزگان پیش رو در اجرای طرح"سیل مهربانیِ هم‌کلاسی‌ها"

پانا(هرمزگان) - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: کانون های دانش‌آموزان هرمزگان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در طرح ملی سیل مهربانی هم‌کلاسی‌ ها اهدا خواهند کرد.

کد مطلب: ۹۰۷۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کانون های دانش آموزی هلال احمرهرمزگان پیش رو در اجرای طرح"سیل مهربانیِ هم‌کلاسی‌ها"

سحر رفیعی بندری در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: زنگ همدلی در مدارس سراسر استان ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۸ فروردین به صدا در خواهد آمد و دانش‌آموزان بویژه اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در طرح ملی سیل مهربانی هم‌کلاسی‌ها اهدا خواهند کرد.

وی افزود: این حرکت خیر خواهانه به عنوان یک فرصت تربیتی و اجتماعی است تا بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش آموزان و خانواده های برطرف شود.

رفیعی بندری تصریح کرد: طرح سیل مهربانی همکلاسی ها برای مناطق سیل زده با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی در این استان هم زمان با ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان کلید خواهد خورد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان عنوان کرد: امیدواریم با همدلی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش آموزان و خانواده ها در مناطق سیل زده برطرف شود.

رفیعی بندری خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی کشور با مشارکت سازمان دانش آموزی، مشارکت جمعیت هلال احمر، سازمان بسیج دانش آموزی، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش طرح "سیل مهربانی همکلاسی‌ها" را با شعار «هر مدرسه یک پایگاه همدلی» اجرا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار