مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان :

اجرای طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در مدارس استان هرمزگان

طرح "سیل مهربانی همکلاسی‌ها"  با شعار «هر مدرسه یک پایگاه همدلی» در مدارس هرمزگان اجرا می گردد.

هرمزگان(پانا)-نشست ستاد استانی شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی هرمزگان با حضور اعضای این ستاد به منظور اجرای طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در مدارس استان با هدف جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان فرهنگیان و اولیا به ریاست مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۷۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در مدارس استان هرمزگان

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، موسی دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این نشست که صبح امروز برگزار شد، کمک به هموطنان سیل زده را وظیفه ای دینی و انسانی دانست و اظهار داشت : اگر امروز ما رفاه و امنیت و آسایش داریم از تلاش هموطنان ما در خوزستان در دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است و در شرایط کنونی ما وظیفه داریم به یاری آنها بشتابیم و قسمتی از زحمات و رنج هایی که متحمل شدند و اکنون نیز دچار رنج هستند را جبران نماییم.


وی افزود در این راستا طرح " سیل مهربانی همکلاسی ها" با شعار (هر مدرسه یک پایگاه همدلی ) در مدارس استان هرمزگان در روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۸ اجرا گردیده و کمک های نقدی دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان در صندوق هایی که در مدارس تعبیه شده جمع آواری میشود.

دادی زاده خاطر نشان کرد: دانش آموزان و همکاران فرهنگی میتوانند کمک های غیر نقدی از قبیل پوشاک، نوشت افزار و مواد غذایی را نیز اهدا نمایند.


وی یاد آور شد: آموزش و پرورش هرمزگان علاوه بر کمک های نقدی و غیر نقدی آمادگی اعزام نیروی انسانی به عنوان مشاور برای دانش آموزان و اولیا به منظور تسکین تالمات روحی ناشی از جریان سیل ، اعزام معلم جهت برگزاری کلاس تقویتی برای جبران عقب ماندگی درسی و نیروهای امدادی جهت پاکسازی و کمک رسانی نیز می باشد.


دادی زاده در خصوص جمع آواری کمک های غیر نقدی تاکید کرد : همکاران فرهنگی در جمع آواری کمک های غیر نقدی به منظور تسهیل و تسریع در امر کمک رسانی بر روی بسته ها برچسب نوع جنس و سایز و امثال آن زده شود .


این مسئول در پایان ضمن تشکر از فرهنگیان و دانش آموزان استان گفت: انشاء الله که با همت هم استانی های خونگرم و نوع دوست بتوانیم در روز چهارشنبه کمک های قابل توجهی برای مردم عزیز خوزستان جمع آوری نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار