مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

تکریم مقام معلم باید متفاوت‌تر از همیشه انجام شود

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم بیان کرد: امسال باید تلاش کنیم تا در هفته بزرگداشت معلم، تکریم مقام معلم با کیفیت‌تر و متفاوت‌تر از سنوات گذشته برگزار گردد و بستری مناسب با نگاه تکریمی در استان فراهم آید.

کد مطلب: ۹۰۷۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تکریم مقام معلم باید متفاوت‌تر از همیشه انجام شود

مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه معلم چراغ فروزنده و سرزمین علم و فرهیختگی است، اظهار کرد: احترام و تکریم در بین همکاران فرهنگی خصوصا در مراجعات حضوری همکاران آموزشی به ادارات باید به گونه‌ای باشد که برای دیگران هم الگو باشد.

این مقام ﻣﺴﺆول در ادامه افزود: با برگزاری نشست‌های مختلف باید تلاش کنیم تا در هفته بزرگداشت معلم، بستری مناسب با نگاه تکریمی در استان فراهم آید و تکریم مقام معلم با کیفیت‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار گردد.

در ادامه‌ی این جلسه، ماشاءالله پروین، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش و دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان گزارشی از اقدامات انجام گرفته سال قبل و نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها ارائه نمود و بیان کرد: این ستاد با اتخاذ ساز و کار مناسب برنامه‌های متنوعی برای هفته معلم پیش‌بینی و اجرا خواهد کرد.

پروین با اشاره به آمادگی دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم در اجرای شیوه‌نامه در سال جاری و سیر مراحل اجرایی معلمان نمونه، پیشنهادات خود را جهت بهبود برنامه اعلام داشت.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر مراسم‌های خوبی برای تجلیل از مقام معلم در استان برگزار شده‌است، افزود: تلاش ما این است که در سال جاری نیز برنامه‎ای باشکوه و درخور ﺷﺄن و جایگاه معلمان و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در استان برگزار شود.

در پایان پس از شنیدن نظرات و پیشنهادهای سایر اعضا، بر نکات زیر نیز تاکید شد:

تهیه و ارسال شیوه‌نامه استانی تکریم مقام معلم به شهرستان‌ها/ نواحی/ مناطق

اجرای برنامه‌های تکریم مقام معلم در طول سال نه فقط در هفته معلم

تمرکززدایی و تاکید بر اجرای برنامه‌ها در مدارس با استفاده از ظرفیت شورای آموزشگاه

معرفی اقدامات آموزش و پرورش و همکاران فرهنگی به اولیای دانش‌آموزان و جامعه

برگزاری مراسم تجلیل از عموم همکاران فرهنگی در هفته معلم در برنامه‌های آموزشگاهی با حضور اولیای دانش‌آموزان و معرفی عملکردهای آموزش و پرورش و معلمان خصوصا توانمندی فرهنگیان برتر در این مراسم

برگزاری مراسم تجلیل از همکاران فرهنگی برتر مناطق در کلیه شهرستان‌ها/ نواحی/ مناطق با تاکید بر حضور ﻣﺴﺆولان شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های شورای آموزش و پرورش

برگزاری مراسم متمرکز استانی تجلیل از همکاران فرهنگی برتر استانی به میزبانی یکی از نواحی و با حضور ﻣﺴﺆولان استانی و وزارتی

تهیه طرح جامع تکریم مقام معلم و ارائه در شورای آموزش و پرورش با حضور استاندار محترم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار