مدرسه محوری و عدم تمرکز در برنامه ریزی های هفته بزرگداشت معلم یک اصل باشد

اردبیل (پانا) _ مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: عدم تمرکز در برنامه ریزی های هفته بزرگداشت معلم یک اصل باشد بطوریکه تمرکز فعالیت ها و مراسم های بزرگداشت مقام معلم با توجه به ظرفیت های موجود درون مدرسه انجام شود.

کد مطلب: ۹۰۷۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه محوری و عدم تمرکز در برنامه ریزی های هفته بزرگداشت معلم یک اصل باشد

احمد ناصری در جلسه ستاد هفته بزرگداشت مقام معلم با تاکید بر برنامه ریزی، تنظیم جدول زمانی و تقسیم کار در اجرای برنامه ها و مراسم های بزرگداشت مقام شامخ معلم، اظهار داشت: در اجرای این برنامه ها علاوه بر جلب مشارکت تمام بخش ها و حوزه ها می توان از ظرفیت های دیگر ارگان ها نیز استفاده کرد.

او با اشاره بر نقش تشکل های دانش آموزی در اجرای برنامه ها و فعالیت های هفته مذکور، تصریح کرد: متشکل نمودن دانش آموزان در قالب های مختلف و استفاده از توانایی آنان می توانیم راه را برای شکوفایی استعدادهای نهفته در دانش آموزان هموار کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین مشارکت انجمن اولیا و مربیان مدارس را در اجرای برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم خواستار شد.

رییس ستاد هفته بزرگداشت مقام معلم در ادامه با اشاره به ابتکار استان در انتخاب معلمان نمونه در سال 98 با راه اندازی سامانه گفت: امروزه بسیاری از خدمات و فعالیت های آموزش و پرورش استان از طریق سامانه های مربوطه انجام می شود، بطوریکه استفاده از این امکانات دقت، سرعت عمل و صرفه جویی در زمان را بدنبال داشته است.

ناصری با اظهار تاسف از رخداد حادثه سیل که در برخی استان های کشور روی داده است، خاطر نشان ساخت: کمک به مردم سیل زده کشور یک وظیفه اخلاقی و ملی است که بحمدالله آموزش و پرورش در این چند روز اخیر اقدامات خوبی در جمع آوری کمک های نقدی انجام داده است.

دبیر ستاد هفته بزرگداشت مقام معلم نیز در ادامه با عنوان اینکه جدول فعالیت های هفته مذکور آماده شده است، گفت: با ابتکار اداره فناوری استان سامانه ای برای شناسایی معلمان نمونه استان در سال 98 تهیه شده بود که با راه اندازی این سامانه فرایند شناسایی به سرعت انجام شد.

یوسف قاسمی افزود: در اجرای برنامه ها و فعالیت های هفته بزرگداشت مقام معلم ، آموزش و پرورش استان اردبیل جزو استان های برتر کشور می باشد بطوریکه در آخرین جلسه ای که به میزبانی استان اردبیل برگزار شد، دستورالعمل استان به عنوان نمونه انتخاب و به دیگر استان ها ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار